Inlägg från: cutepenguin |Visa alla inlägg
  • cutepenguin

BIM Maj 2023

Plussade imorse!! Är så glad!

Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt! 

• cutepenguin
    cutepenguin skrev 2023-05-24 09:08:36 följande:

Plussade imorse!! Är så glad!

Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt! 

Kan tillägga att jag inte har några symptom alls än så länge.. mer än molvärken.

• cutepenguin
    Anonym (Majsan) skrev 2023-05-24 20:19:35 följande:
    Stort grattis 😄 Jag har knappt haft symtom alls mina graviditeter mer än lite molvärk i början. Lycka till med allt 🌸

Det låter ju underbart på ett sätt att inte ha så många symptom Flört Vi får se vilka symptom jag får kommande veckorna, än så länge enbart molvärk och utebliven mens.

Tack!! Hjärta

• cutepenguin
    Minmillis skrev 2023-05-25 10:34:22 följande:

Jag hade ägglossning den 9e maj med lite rosa aprikos spotting. Äl+13 fick jag jobbig mensvärk, yrsel och såpass mycket flytningar att jag trodde att mensen kom hela tiden men de gjorde den inte. Sedan försvann mensvärken samma dag o idag är det äl+16 o har idag för första gången fått molande vid livmodern. Men fortfarande ingen mens. 

Någon som har koll på om man kan få ont när ägget fäster? Kan de fästa så sent som äl+13?

Jag fick molvärk ÄL+14 som
    höll i sig 3-4 dagar. Kändes som lättare mensvärk. Så absolut möjligt! Glad Plussade ÄL+16.

• cutepenguin
    Minmillis skrev 2023-05-25 11:20:17 följande:
    Spännande och stort grattis till plusset! Funderar på om de är 16 dagar efter så kanske man kan ta ett test såhär mitt på dagen. De känns som att jag lurar mig själv lite. Att om jag tar ett test kommer de vara negativt bara för att jag tänkt att denna gången så kanske de är något 

Tack! Glad Jag tog testet på morgonen bara för att ?vara säker?, men jag tror säkert det hade gått bra mitt på dagen också om man inte druckit extremt mycket innan. 

Håller tummarna för dig!! Hjärta

Svar på tråden BIM Maj 2023