• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Potatisbulle
    Barbrastreisand skrev 2023-05-22 17:08:47 följande:
    Det ser ut som om kroppen försöker ägglossa? Tanken på dagar med äggvitesekret, påminner om när jag fick lång cykel och tillslut blev ägglossningstestet positivt. hur lång cykel brukar du vanligtvis ha?

Tack för svar! Skönt att man aldrig är ensam om något här 🙂Jag är ganska ny på det här med att tempa men det var ju så jag också tänkte. Kan det påverka ägget på något sätt eller är det bara att det tar längre tid helt enkelt?

Sedan jag började hålla koll på min cykel i höstas så har jag haft mellan 26-39 dagar, så ganska oregelbundet. Har bara tempat två månader så vet inte om det brukar var så här. 

• Kawa81

Oväntadedrömmen:
    Säger som ovanstående, lugnet, massa energi och avsaknad av pms var också vad som stärkte min känsla att något va annorlunda.. 😊

• Kawa81
    Barbrastreisand skrev 2023-05-22 16:57:56 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett test när jag kom hem haha! Fick såklart svaaagt diffust streck som troligen är spök precis som jag fått tidigare gånger.. Vet inte om det syns här. Nedersta bilden visar ett test några minuter efter tiden (översta) och ett inom tiden (nedre). Ska se om jag lyckas hålla mig i 6 timmar idag annars får det bli ett nytt imorgon bitti :D 

Asså åååh.. va pirrigt värre.. 😂????
    Dem där babyplan borde sluta säljas med så vanligt förekommande otydliga streck/spök.
  • Oväntadedrömmen

Trefaldigmästareikärlek och kawa81:

Vad spännande! Då är hoppet kanske inte helt över ändå 😁 
    Jag fick barn för 15år sedan, så jag minns inte alls hur jag kände det då 

Blir att testa till helgen, bim är på måndag nästa vecka 😁

• milor

Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.

Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️

• Kawa81
    Oväntadedrömmen skrev 2023-05-22 19:05:58 följande:

Trefaldigmästareikärlek och kawa81:

Vad spännande! Då är hoppet kanske inte helt över ändå 😁 
    Jag fick barn för 15år sedan, så jag minns inte alls hur jag kände det då 

Blir att testa till helgen, bim är på måndag nästa vecka 😁

Det är det definitivt inte.. 😁😍
    Fick min första å enda hittills för 15 år sen 🥰, minns ente ett skvatt heller från då å man funderade heller ente såvärst lixom.. men det va just lugnet, att sådant jag normalt kunde reta mig på nåt enormt helt plötsligt inte spelade nån roll som är det specifika å enda från back then jag frf minns...
    Fast på den tiden trodde jag att jag höllt på å bli sjuk 😂, va på jobb å pratade me en tjejkompis i mobilen om mitt förbryllande tillstånd varpå hon utbrister, -tänk om du e gravid å jag bara nänä helt omöjligt 🤣, tog ett test när jag kom hem den dagen just to prove her wrong 😂 men shit va rätt på det hon va.. 🤪🥰😂 
  • Lina98
    milor skrev 2023-05-22 19:40:56 följande:

Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.

Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️

Men oooj vad roligt!! Stort grattis till dig!!🥰❤️
  • MarKih83
    milor skrev 2023-05-22 19:40:56 följande:

Grattis!🤩
  • Kawa81

Milor: 
    Går ente å citera :/ men GRATTIS!! 😍 va härligt!!, visste ju att det skulle bli ett plus trots allt.. ❤️ å klart lillputten stannar.. 🙏????

Svar på tråden BIM Maj 2023