BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Tack för svar! Skönt att man aldrig är ensam om något här 🙂Jag är ganska ny på det här med att tempa men det var ju så jag också tänkte. Kan det påverka ägget på något sätt eller är det bara att det tar längre tid helt enkelt?
Sedan jag började hålla koll på min cykel i höstas så har jag haft mellan 26-39 dagar, så ganska oregelbundet. Har bara tempat två månader så vet inte om det brukar var så här.
Oväntadedrömmen, inte för att ge dig hopp som så. Men för mig var det just avsaknad av pmsbesvär som var indikation på att jag var gravid 🤭🥰
Oväntadedrömmen:
Säger som ovanstående, lugnet, massa energi och avsaknad av pms var också vad som stärkte min känsla att något va annorlunda.. 😊
Kunde inte låta bli att ta ett test när jag kom hem haha! Fick såklart svaaagt diffust streck som troligen är spök precis som jag fått tidigare gånger.. Vet inte om det syns här. Nedersta bilden visar ett test några minuter efter tiden (översta) och ett inom tiden (nedre). Ska se om jag lyckas hålla mig i 6 timmar idag annars får det bli ett nytt imorgon bitti :D
Trefaldigmästareikärlek och kawa81:
Vad spännande! Då är hoppet kanske inte helt över ändå 😁
Jag fick barn för 15år sedan, så jag minns inte alls hur jag kände det då
Blir att testa till helgen, bim är på måndag nästa vecka 😁
Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.
Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️
Trefaldigmästareikärlek och kawa81:
Vad spännande! Då är hoppet kanske inte helt över ändå 😁
Jag fick barn för 15år sedan, så jag minns inte alls hur jag kände det då
Blir att testa till helgen, bim är på måndag nästa vecka 😁
Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.
Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️
Milor:
Går ente å citera :/ men GRATTIS!! 😍 va härligt!!, visste ju att det skulle bli ett plus trots allt.. ❤️ å klart lillputten stannar.. 🙏????