BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Jag hade ägglossning den 9e maj med lite rosa aprikos spotting. Äl+13 fick jag jobbig mensvärk, yrsel och såpass mycket flytningar att jag trodde att mensen kom hela tiden men de gjorde den inte. Sedan försvann mensvärken samma dag o idag är det äl+16 o har idag för första gången fått molande vid livmodern. Men fortfarande ingen mens.
Någon som har koll på om man kan få ont när ägget fäster? Kan de fästa så sent som äl+13?
Jag hade ägglossning den 9e maj med lite rosa aprikos spotting. Äl+13 fick jag jobbig mensvärk, yrsel och såpass mycket flytningar att jag trodde att mensen kom hela tiden men de gjorde den inte. Sedan försvann mensvärken samma dag o idag är det äl+16 o har idag för första gången fått molande vid livmodern. Men fortfarande ingen mens.
Någon som har koll på om man kan få ont när ägget fäster? Kan de fästa så sent som äl+13?
Jag fick molvärk ÄL+14 som
höll i sig 3-4 dagar. Kändes som lättare mensvärk. Så absolut möjligt! Plussade ÄL+16.
Jag fick molvärk ÄL+14 som
höll i sig 3-4 dagar. Kändes som lättare mensvärk. Så absolut möjligt! Plussade ÄL+16.
Tack! Jag tog testet på morgonen bara för att ?vara säker?, men jag tror säkert det hade gått bra mitt på dagen också om man inte druckit extremt mycket innan.
Håller tummarna för dig!!
Minmills jag testade igår på äl +16 och strecket var lika starkt som kontrollstrecket 😉 Plussade dock första gången på bim - 2 med svagt sträck 😍
Glömde tillägga, på eftermiddagen* 😉
Påtal om plus tjejer! Ni som också plussat hur har era test sett ut efter tiden jämför med hur de såg ut inom tiden? Mitt streck va brett men när de torka så blev de smalt. Ska de verkligen de? Hur har era sett ut?
Påtal om plus tjejer! Ni som också plussat hur har era test sett ut efter tiden jämför med hur de såg ut inom tiden? Mitt streck va brett men när de torka så blev de smalt. Ska de verkligen de? Hur har era sett ut?