• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Lina98
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-16 12:13:25 följande:

Nu har jag haft ihållande molvärk sedan igår, inte super påtaglig men den är där 😱 En liten ökning av temp idag och känner mig lite yrslig..
    Säkert bara inbillning som vanligt men denna molvärk går ej ta miste på

Mitt förra inlägg skulle va citerat till dig😄
  • milor

Igår på äl+8 tänkte jag att den här månaden var körd för tempökningen var så pass liten, men idag hämtade den sig. Fortfarande lite molvärk i ryggslutet som jag haft sen äl+4. I övrigt inga andra symptom. 

• Malmötjej

Nu är jag rejält fundersam. Tempen droppade och jag förberedde mig på mens. Morgonens temp såg ut såhär. Jag gissar att det är jag som tempat tokigt idag, men är det någon som varit med om att grafen sett ut såhär? 
  • Malmötjej
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-17 15:00:58 följande:

Malmötjej samma för mig men inte lika hög ökning som du. Dock upp en decimal 

Jag håller tummarna för dig! ❤️

Jag tog precis ett test som var negativt. Jag försöker tänka att kroppen slappnar av nu och så kommer säkert mensen. Och ju fortare den kommer desto fortare kan vi försöka igen. 
  • trefaldigmästareikärlek

Malmötjej håller verkligen tummarna för antigen plus eller mens snart för dig! Min molvärk håller i sig men pmsen börjar göra sig till känna nu så risken är stor att mensen kommer på utsatt dag. Brösten har börjar ömma med, som alltid innan mens. 

• Malmötjej
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-17 16:48:46 följande:

Malmötjej håller verkligen tummarna för antigen plus eller mens snart för dig! Min molvärk håller i sig men pmsen börjar göra sig till känna nu så risken är stor att mensen kommer på utsatt dag. Brösten har börjar ömma med, som alltid innan mens. 

Både mens och förkylning kom inatt. Gissar att det är därför tempen varit lite bråkig. 
    Hoppas dina symptom visar sig vara ett plus och inte mens. 
  • Mitchelina

Är på ÄL+8 idag, har BIM på söndag eller måndag. Haft extrem ?mensvärk? i några dagar nu i både livmodern och svanken, äter som en häst och lite halsbränna på det. Hoppas på ett plus på söndag kanske men min temp sjönk med 0,09 idag så får väl se.

Svar på tråden BIM Maj 2023