BIM Maj 2023
Lägger till mig själv här. BIM 21 maj, första försöket på andra barnet (mitt första barn föddes april -21).
2/5 Lina98, försök 12, första barnet
2/5 MarKih83 försök 3, 4:e barnet
Lägger till mig själv här. BIM 21 maj, första försöket på andra barnet (mitt första barn föddes april -21).
2/5 Lina98, försök 12, första barnet
2/5 MarKih83 försök 3, 4:e barnet
Grattis till alla plus!
Vi fick till det idag på dag 15, brukar ha ÄL på dag 16 eller 17. Har inte fått något utslag på ägglossningstest än men gick efter mina flytningar och då borde det ske inom närmsta dagarna. Vi får se när tempen stiger helt enkelt!
Det ser ut som att vi prickade in äl ganska bra, tempen har börjat höjas! Bäst vore det väl om vi även fick till det igår eller i förrgår men livet kom emellan. Det här är vårt första försök på syskon, ska bli spännande att se om jag blir lika testbesatt som förra gången, hehe?
Det ser ut som att vi prickade in äl ganska bra, tempen har börjat höjas! Bäst vore det väl om vi även fick till det igår eller i förrgår men livet kom emellan. Det här är vårt första försök på syskon, ska bli spännande att se om jag blir lika testbesatt som förra gången, hehe?
Grattis till alla plus!
Imorse dök coverlinen upp på appen så det stämde att jag hade äl i måndags!
Syskonkärlek gillar din inställning ❤️ det är bara vänta och se 🥰
Jag vaknade med världens mest ömma bröstvårtor, såklart börjar man fundera men jag VET ju att det är högst omöjligt att ha symtom på äl +4. Kanske kan bero på ny bh som inte sitter som den ska. Men jag har aldrig ömma vårtor, så självfallet börjar man fundera 😂😜
Miloor nämen så spännande!!! Då kanske man kan hålla hoppet uppe 😍
När har du Bim? Håller tummarna för oss!
Bifogar dagens graf så ni får se, tempen har aldrig varit så här stabil 🤷?♀️ Vet inte om det är bra eller dåligt 😜
Min Bim är 21 maj, när är din?
Lipa3646
Vad kul att höra någon som också haft tidiga symptom! Jag blev också konstig i magen förra gången och redan på äl+9 fick jag kväljningar av andras svettlukt på gymmet, haha.
Idag på äl+5 fick jag ett hugg/ilning i livmodern precis som förra gången! 🙈😳 Kan ju bara vara en slump också såklart, första barnet tog 7 månader så jag skulle bli förvånad om det tog sig på första försöket den här gången. En veckas väntan kvar 😅
Igår på äl+8 tänkte jag att den här månaden var körd för tempökningen var så pass liten, men idag hämtade den sig. Fortfarande lite molvärk i ryggslutet som jag haft sen äl+4. I övrigt inga andra symptom.
Är på ÄL+8 idag, har BIM på söndag eller måndag. Haft extrem ?mensvärk? i några dagar nu i både livmodern och svanken, äter som en häst och lite halsbränna på det. Hoppas på ett plus på söndag kanske men min temp sjönk med 0,09 idag så får väl se.
Tycker det låter hoppfullt! 😀 0,09 är ju så lite så jag tänker att det bara är normal fluktuation. Håller tummarna!
Jag har också BIM på söndag men har inte lika mycket symptom som när jag blev gravid sist så jag tror inte det blir nåt för mig. Jag borde kunna se på tempen imorgon för den brukar gå neråt två dagar innan 😊
Trefaldigmästareikärlek: Grattis!! Så kul! 😃🥰
Jag har BIM imorgon men vet redan nu att mensen är på väg. Hoppar vidare till juni-tråden för syskonförsök nr 2. Lycka till alla!
Hej igen! Har någon av er först fått ett negativt test och sen positivt sent i cykeln?
Jag fick negativt på graviditetstest i lördags BIM-1, tempen droppade lite i fredags och hade sån mensvärk igår så jag tänkte ju att det är kört, men när jag vaknar upp idag på BIM+1 så var tempen fortfarande kvar på samma som tidigare dagar och ingen mens! 🤔😨
Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.
Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️