• Sannet

BIM Maj 2023

Hej fina ni! 

Har hållit mig lite passiv men läst varenda inlägg. Varit aktiv i ett par av de tidigare trådarna också. 
    Grattis till er alla som plussat och kämpa på ni andra, snart är det er tur!!! 

Jag testade positivt idag på ÄL+10 (BIM-3-4). Jag önskar att jag kunde vara glad men jag är mest fylld av hysteriska känslor i form av rädsla att den lilla inte vill stanna. :( 
    Detta är 7:e försöket med första barnet och jag är sååå tacksam att äntligen fått kvitto på att min kropp faktiskt kan, jag som varit så säker på motsatsen. 
    Vågar man njuta och vara glad? 

• Sannet
    Lina98 skrev 2023-05-11 12:42:51 följande:

Åh stort stort grattis!!❤️❤️

tänker att man får försöka tänka att du inte kan påverka hur det kommer gå ändå. I dom allra flesta fallen så går det ju faktiskt bra!!❤️ Förstår att det är svårt, håller tummarna och är så glad för din skull!!

Tack fina du!!! ❤️❤️❤️
    Ja det är verkligen så som du skriver, man kan ju inte påverka det alls. Det är så svårt för man har ju liksom ingen kontroll alls! Bara hålla alla tummar och tår man kan att hen gör sig hemmastadd och vill tillbringa de kommande 9 månaderna med mig. 🥺
    Återigen TACK!! 🥰❤️❤️
  • Sannet

TAAACK Kawa81 och Syskonförsök 😭❤️❤️
    Och grattis till dig med Kawa81!!!! 😍😍 När har du BM? 😍

Jag hoppas det är en stark liten prick där inne som verkligen bestämt sig för att stanna!!! 🥰
    Ska verkligen försöka låta bli att testa fram till söndag eller måndag när BIM är, men det är verkligen svårt att låta bli. 😅

Syskonförsök: jag håller verkligen alla mina tummar och tår att du återhämtar dig snabbt och får ditt efterlängtade plus! ❤️

• Sannet

Trefaldigmästareikärlek och Syskonförsök: jag hejar på er tjejer!!! ❤️❤️

• Sannet

Foodie92 Taaaack!! 🥺❤️ Ja äntligen!! 
    Jag skickar all lycka till dig att det är din tur också!!! ❤️

• Sannet

Kawa81: Förlåt, jag kan inte citera ditt inlägg, så skriver såhär. 😅
    Haha ja det är ruskigt svårt att låta bli. 😳😂🥰
    Jag har BM 25/1, så då har vi ganska nära ju 😍🥰

• Sannet

Kan dela med mig av min resa denna gång, kanske någon tycker det är intressant att läsa. ☺️

Positivt ÄL-test: 30/4 (både RFSU och CB advanced). 
    Ömma bröst sedan 2/5, väldigt ömma!
    Tror ägget fäste 5/4. Vaknade av att det verkligen stack till. Rosa flytning: 7/5. Blev förkyld 8/5 och munsår 9/5, något jag fick höra igår kan ha med graviditet att göra då immunförsvaret kan försvagas. Huruvida det stämmer eller ej vet jag inte, eller om det bara var en ren slump tidsmässigt. Väldigt svagt positivt CB Early grav.test 10/5 och positivt CB Early och CB Ultra Early digitalt 11/5. 

Kram ❤️

• Sannet

Lina98: Jag fick mitt plus på ÄL+11 (Clearblue ultra early digitalt och deras tidiga med linje). ❤️
    Håller tummarna för dig! 🥰❤️

Svar på tråden BIM Maj 2023