• Kawa81

BIM Maj 2023

Hej! Allesammans 
    Följt era bimtrådar i lite mer än ett år sådär i periferin å vilka kämpar ni är ❤️, man har glatts, känt ledsamhet, hopp å inspiration med er.. Ni är verkligen ett härligt gäng med fin support till varandra..
    Hoppas få bli en del av gemenskapen.. 
    Har ett barn sen tidigare, född 08 och var helt säker på att jag inte ville ha fler men sådant kan tydligen ändras.. *skratt 
    Mannen har två barn från tidigare relation och tänkte samma sak.. 
    Resan från när vi beslutade att skaffa vårt första gemensamma har verkligen varit en bergodalbana och man har slängts mellan hopp å förtvivlan till å rätt å slätt ge upp..
    Haft en kemisk graviditet på vägen vilket tog hårt.. 
    Efter 3 år med 'blir det så blir det/vi ger upp' varav aktiva försök i två omgångar om ca 10 månader totalt, plussade vi på BIM i torsdags 5/5 otroligt nog, man är i både chock, glädje å rädsla.. 

Hoppas man får fortsätta glädjas och jag önskar att alla plussar snart.. 
  • Kawa81
    Tack!!, ja det känns helt ofattbart å otroligt!!. Använt nc i 6 månader vilket kanske gjorde skillnad å enklare pricka rätt å vi flyttade också i början på mars så man hade så mycket annat å fokusera på för en gångs skull.
    Ca 4-5 dg efter trolig ägglossningsdag, vet ej helt säkert men då infann sig en såndär särskild känsla i kroppen som bara tydligt sa "denna gången gick det vägen", tog test äl+10, bim-2 bara för å bevisa för mig själv att jag hade fel å höllt på å smälla av när tidiga testet visade två streck.. ????
    Förstår såväl din längtan ❤️, den där väntan på att ägglossning ska bekräftas så man kan gå runt å fundera på huruvida man hade sex vid rätt tidpunkt eller ej fram tills bim medan man känner efter hela tiden kan göra en galen.. 🤪 å det där tempandet blir nästan en fixering som gör att man vaknar flera ggr emellanåt å undrar om det är dags å tempa än.. *skratt
  • Kawa81

Veera:
    Tack!! ❤️,
    Ååh va fina ord, dem värmde 🥰 you're in for a big ride of a lifetime, alla sätt är rätt å alla sätt är fel på samma gång.. *skratt
    Hoppas innerligt att det tar sig snabbt för er..
    Ja detta är verkligen ett fantastiskt härligt gäng, så inspirerande å fina mot varann.. ❤️

• Kawa81
    Sanlin90 skrev 2023-05-10 10:14:01 följande:
    Tror ev jag har äl idag, fick starkare äl test lördag söndag måndag med starkare måndag fm sen neg på kvällen jättesvagt på graviditetskollens äl test men nästan positivt på babyplan så tror jag missade peaken.
    idag ökade tempen efter en minskning igår ä, borde äl varit igår eller idag då?! Vi fick till det nu på fm. 
    Håller tummar å allt vad jag har på att det "smäller till" denna månaden.. 💪😃
    Fyller dessutom år till helgen å då har man väl födelsedags'tur' man får lov å skänka bort.. de e sen gammalt har jag hört.. 😂
  • Kawa81
    Ellika123 skrev 2023-05-10 17:36:16 följande:

Jag plussade 27/4 och är inne i vecka 6 nu (om allt nu går som det ska där inne, håller alla tummar och tårHjärta) och jag kollar denna tråd varje dag innan jag plussade och gör det fortsatt nu efter att jag plussade. Jag tycker det är en samling av helt fantastiska kvinnor som stötta varandra i upp- och nedgång, så jag känner mig på riktigt ärofylld av att få vara en del av denna samling fina kvinnor. 

Jag håller alla tummar och tår på fler plus i tråden, vill er alla så himla väl! 

STORT GRATTIS!! ❤️ till ➕️💜
  • Kawa81

Sannet:

GRATTIS!! ❤️➕️✅️ supertydligt streck på bara  BIM-3/4 men förstår din oro definitivt!!.
    Plussade själv för en vecka sen å tagit flera tester sen dess bara för å förvissa sig om att det går på rätt håll.. man nojjar till max.. 

• Kawa81

Gick ej å citera :/
    Trefaldighetsmästare:

Håller alla tummar å tår 🙏💪 heja, heja på att det smäller till i maj ❤️

Läste i en artikel att kvalitén på varje månads ägg skapar vi förutsättningarna för redan tre månader innan. Det skulle betyda att månadens äggkvalite skapades i februari.

• Kawa81
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-11 16:21:04 följande:

Jäklar så lång tid 😂 Då börjar man fundera direkt vad man gjorde i februari 😂😂 
    Bara vänta och se, och hoppas på det bästa 😎 

Eller huuur!! 😂 va exakt min första tanke me..
    Det är er tur nu.. 💪😎 det har jag bestämt så de så.. 🙏❤️
  • Kawa81
    Sannet skrev 2023-05-11 18:49:21 följande:

TAAACK Kawa81 och Syskonförsök 😭❤️❤️
    Och grattis till dig med Kawa81!!!! 😍😍 När har du BM? 😍

Jag hoppas det är en stark liten prick där inne som verkligen bestämt sig för att stanna!!! 🥰
    Ska verkligen försöka låta bli att testa fram till söndag eller måndag när BIM är, men det är verkligen svårt att låta bli. 😅

Syskonförsök: jag håller verkligen alla mina tummar och tår att du återhämtar dig snabbt och får ditt efterlängtade plus! ❤️

Självklart!! 🥰😍
    Skitsvårt å låta bli å testa.. 🥰😂
    Tack!! 😍, bf 14/1-24.. när har du bf?
  • Kawa81

Lina98:

Hoppas hoppas!! 🙏❤️

Jag plussade äl+11, bim-2, hade en mindre tempdipp äl+4 samt lätt molvärk främst på kvällen både äl+4/äl+5 å ömma brösten intensifierades också dessa dagar för å sen lätta något igen.
    Alla är självklart olika men tänkte jag kunde dela med mig av min tempgraf hittills.
    Funderar på å sluta tempa då det ger en nojja emellanåt.. ????😅

Svar på tråden BIM Maj 2023