BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Jag har nu gjort spolningen, det var inga konstigheter, gjorde mindre ont än min vanliga mensvärk för min del 😊 allt såg också bra och normalt ut så det är väldigt skönt att höra
Hej! Jag undrar ni som Tempar? Har ni reagerat på att eran temp varit ovanligt jämn när det sen visat sig att när är gravid? Jag har nämligen en otroligt ovanligt jämn kurva denna gången efter ÄL.
Jag har nu gjort spolningen, det var inga konstigheter, gjorde mindre ont än min vanliga mensvärk för min del 😊 allt såg också bra och normalt ut så det är väldigt skönt att höra
Hej! Jag undrar ni som Tempar? Har ni reagerat på att eran temp varit ovanligt jämn när det sen visat sig att när är gravid? Jag har nämligen en otroligt ovanligt jämn kurva denna gången efter ÄL.
Hej!
med egen erfarenhet när jag plussade med dottern såg jag på tempen att jag var gravid innan jag plussade. Då hade jag fick alla signaler, impantationsdipp äl+6 och sen högre temp än innan och jämn och fin och högre än alla äl jag tempat förut. Det ser ut som du är jämn i tempen redan inman ägget har fäst dock? Det är nog snarare efter ägget fäst som det kan vara gott tecken! :) hoppas och lycka till!
Jag hänger för övrigt med som lite åskådare och hejarklack denna månaden men jag och maken tar paus en månad från försöken nu så hoppas inte jag ser er i april men taggar för 11e försöket för syskon då :)
Jag hänger för övrigt med som lite åskådare och hejarklack denna månaden men jag och maken tar paus en månad från försöken nu så hoppas inte jag ser er i april men taggar för 11e försöket för syskon då :)
Tack!!❤️ Behövde en liten paus från mina skengraviditeter så kanske de förhoppningsvis lugnar kroppen och psyket lite! ;) så ni inte alla tror jag har något emot en decemberbebis 😂
Skönt att höra foodie92 att det gick bra för dig!!! 😍❤️