• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Laura90

Amaaanda00: Verkligen! En otrolig babyboom 2023. Orkar inte höra "gick fortare än vad vi tänkt" en gång till. 

Lulu1987: Natural cycles! Du kan få en 20% rabattkod från mig om du behöver. Jag har kört med det sen juli 2021 och är jättenöjd. Har deras blue tooth-termometer.  

• Lulu1987
    Laura90 skrev 2023-02-23 12:03:13 följande:

Amaaanda00: Verkligen! En otrolig babyboom 2023. Orkar inte höra "gick fortare än vad vi tänkt" en gång till. 

Lulu1987: Natural cycles! Du kan få en 20% rabattkod från mig om du behöver. Jag har kört med det sen juli 2021 och är jättenöjd. Har deras blue tooth-termometer.  

Jättegärna! 😊
  • Laura90
    Lulu1987 skrev 2023-02-23 12:06:33 följande:
    Jättegärna! 😊
    Provade skicka ett privat meddelande till dig här, gick det fram? :) 
  • trefaldigmästareikärlek

Foodie92 varför görs spolning? Har dom sett något "avvikande"? Är du nervös eller känns det lugnt?
    Uppdatera gärna hur det gick 🥰❤️

T123 trist att höra om ditt mf, vet hur det känns. Men oerhört kul att se din pos inställning till det 🥰 Bättre lycka denna månad ❤️

• Bär

Gått 1 vecka sedan positivt utslag på ägglossningstestet och jag har haft molvärk sedan dess. Inte ovanligt att jag har det från till och från ägglossning tills mensen startar i vanliga fall, men denna gång gör det extra ont, som det känns vid tidigare graviditeter.
    Vid mina andra graviditeter så hade jag molvärk från ägglossning tills den dagen dom föddes, 

Jag hoppas det här är bra tecken och inte min kropp som spelar sig ett spratt!

• Cykelhjul

Jag fick positivt ÄL test den 18e och fick precis en rosa flytning och har så jäkla ont i magen. Är det förtidigt för en nidblödning tror ni?

Det är antingen nidblödning eller en intensiv mens med PMS på G för jag började nästan gråta av ilska och besvikelse pga sambon kollat på en serie utan mig 😅😂

• Cykelhjul

Foodie92 - lycka till på spolningen! Om du orkar så berätta jätte gärna hur det gick. Jag skulle haft mi  spolning 20e men den blev inställd pga positivt ÄL test. Men kommer säkert få gå igenom den där spolningen vartefter 😅

Bär - åh vi håller tummarna! Jag har också  väldigt ont i magen denna omgång. Hoppas det är något för oss båda 

• Ajn1993

Imorgon är det 1 vecka sen positivt utslag på ägglossningstestet, de ömma bröstvårtorna har övergått till ömma bröst och molvärken är här. Förra månaden hade jag absolut inga tecken på att ägglossning hade skett, så detta känns lovande 😊 när ska ni med bim kring den 5/3 testa? 😄

• Bär
    Cykelhjul skrev 2023-02-23 19:58:07 följande:

Foodie92 - lycka till på spolningen! Om du orkar så berätta jätte gärna hur det gick. Jag skulle haft mi  spolning 20e men den blev inställd pga positivt ÄL test. Men kommer säkert få gå igenom den där spolningen vartefter 😅

Bär - åh vi håller tummarna! Jag har också  väldigt ont i magen denna omgång. Hoppas det är något för oss båda 

Håller tummarna för dig med!! Hoppas det onda betyder något!!
  • Bär
    Ajn1993 skrev 2023-02-23 20:09:50 följande:

Imorgon är det 1 vecka sen positivt utslag på ägglossningstestet, de ömma bröstvårtorna har övergått till ömma bröst och molvärken är här. Förra månaden hade jag absolut inga tecken på att ägglossning hade skett, så detta känns lovande 😊 när ska ni med bim kring den 5/3 testa? 😄

Kommer börja testa den 28/2 😄
Svar på tråden BIM mars 2023