BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Jag och sambon hälsar på en gammal vän till mig i helgen och det första hon gör är att överraska med ultraljudsbilder. Blir och är såklart jätteglad men fyfan vad svårt sånt här blir när man själv har försökt ett tag?. Jag funderar på att berätta för henne hur det ligger till samtidigt som jag inte vill att så många ska veta om att vi försöker, vet inte riktigt varför egentligen. Har väl också alltid sett fram emot att kunna överraska med ultraljudsbilder :( Blä? Högre temp idag iaf så antagligen har ägglossning skett. Ska försöka ligga när min kompis tar sin gravid-nap. Less på att behöva timea och önskar jag också kunde säga ?det gick snabbare än vad vi trott?
Ja men då fick man en fast glad gubbe igår kväll på ägglossningstestet. Spännande, då var man här igen. Denna gång med ett lugn i kroppen, det känns skönt. Det har varit stressigt med att bli med barn igen efter ma, men nu känner jag att jag har landat och det är mer roligt igen 😊
1/3 Raindear860, försök 13 tror jag,1a barnet
Äl är över för denna månad, så nu är det vänta som gäller, vilket mitt tålamod inte klarar av, haha.
Dock hann vi bara med sex en gång efter starkt positivt på äl-testet, men jag hoppas att den gången räckte..
Äl är över för denna månad, så nu är det vänta som gäller, vilket mitt tålamod inte klarar av, haha.
Dock hann vi bara med sex en gång efter starkt positivt på äl-testet, men jag hoppas att den gången räckte..
Hej allihopa! Jag får joina mars-gruppen då jag mest troligt har ÄL idag eller imorgon. Fick superpositivt ÄL-test igår, tempar och hade hög temp imorse men litar inte på den tempen då jag precis haft magsjuka och feber 😬 Får se vad tempen visar imorgon. Så BIM för mig blir troligen kring 4/3.
Kom igen äggisar, nu vill vi få massa plus här framöver 😍🤞🏻
Jag och sambon hälsar på en gammal vän till mig i helgen och det första hon gör är att överraska med ultraljudsbilder. Blir och är såklart jätteglad men fyfan vad svårt sånt här blir när man själv har försökt ett tag?. Jag funderar på att berätta för henne hur det ligger till samtidigt som jag inte vill att så många ska veta om att vi försöker, vet inte riktigt varför egentligen. Har väl också alltid sett fram emot att kunna överraska med ultraljudsbilder :( Blä? Högre temp idag iaf så antagligen har ägglossning skett. Ska försöka ligga när min kompis tar sin gravid-nap. Less på att behöva timea och önskar jag också kunde säga ?det gick snabbare än vad vi trott?