BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
"Enligt statistiken så föds det minst barn i november och februari. Dessa mammor har alltså blivit gravida i februari respektive maj."
Så det positiva är ju att man kanske inte blir hemskickad från BB om vi lyckas denna månad, haha. Alltid finns det något positivt!
Hej,
det blev inget för mig i februari, men vi ger inte upp. Jag har ju som sagt ibland långa menscykler, så jag utgår från längsta menscykeln när jag sätter BIM. Jag önskar egentligen inte bli gravid i mars pga decemberbarn. Jag är själv decemberbarn och har syskon som är det också. Men vi kör ändå, vi vill ju ha en till så då hoppar vi inte utan kör 😃
BIM-lista
1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
Hej! Jag hakar på. Har bara ÄL tre gånger om året och fick positivt ÄL-test igår för första gången sedan november. Överlycklig! Vet inte vilket försök vi är på så skriver hur länge vi försökt 😊
BIM-lista
1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
Tack för all pepp 🙏🏼 skickar pepp till er också!! ❤️
En fråga! Jag har testat positivt på ÄL-test CB digitala tre dagar i rad nu. Aldrig hänt innan. Ägget ska väl lossna 24-48h efter positivt ÄL-test? 🤔 någon som varit med om detta som vet vad de beror på? För då har alltså mitt ägg fortfarande inte släppts?
Tror det börjar bli dags för äl här vilket stämmer med mina uträkningar, för enligt uträkningar så ska det ske kring 16/17 mars!
Har känts som lång väntan sedan senaste mens. Hoppas att det tar denna gång :)
Jag och sambon hälsar på en gammal vän till mig i helgen och det första hon gör är att överraska med ultraljudsbilder. Blir och är såklart jätteglad men fyfan vad svårt sånt här blir när man själv har försökt ett tag?. Jag funderar på att berätta för henne hur det ligger till samtidigt som jag inte vill att så många ska veta om att vi försöker, vet inte riktigt varför egentligen. Har väl också alltid sett fram emot att kunna överraska med ultraljudsbilder :( Blä? Högre temp idag iaf så antagligen har ägglossning skett. Ska försöka ligga när min kompis tar sin gravid-nap. Less på att behöva timea och önskar jag också kunde säga ?det gick snabbare än vad vi trott?