BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Trefaldigmästareikärlek: En del av fertilitetsutredningen antar jag 😊 som jag förstår det så görs det för att se att det är öppet i äggledarna, det kan de inte se om de inte spolar. Så hoppas verkligen att de blir bra, är väldigt nervös. Ska ta 2 Alvedon och 1 ipren innan sa gyn 😣
Cykelhjul: Åh synd men skönt ändå med ÄL hoppas du slipper spolningen ! Jag lovar att berätta så fort jag varit där på måndagen 🙈
Trefaldigmästareikärlek: En del av fertilitetsutredningen antar jag 😊 som jag förstår det så görs det för att se att det är öppet i äggledarna, det kan de inte se om de inte spolar. Så hoppas verkligen att de blir bra, är väldigt nervös. Ska ta 2 Alvedon och 1 ipren innan sa gyn 😣
Cykelhjul: Åh synd men skönt ändå med ÄL hoppas du slipper spolningen ! Jag lovar att berätta så fort jag varit där på måndagen 🙈
Hej, tänkte se om någon varit med om samma eller vet vad som händer med kroppen min. Haha
Hade tidigt missfall i december fick mens slutet av januari igen enligt beräkningar av app skulle ägglossning ske 14 februari.
Den 18 februari får jag en rosa flytning och tänker att kanske är de en nidblödning eller har jag haft ägglossning tidigare.
Testade mig igår med CB ultra tidigt men de var negativ.
MEN!! idag fick jag flytning blandad med blod mer åt bruna och rosa hållet, på pappret när jag torkade mig och ursäkta mig nu men den luktade blod vilket flytningen 18 februari inte gjorde.
Vad tror ni? Kan det vara så att jag fick ägglossningsflytning den 18e och nu en nidblödning? ska ju inte ha mens först 1 mars enligt min app.
Vi längtar så efter ett syskon till vår förstfödde och försökt längre period nu? snart 1 år.
och juste hade svampinfektion efter mensen kan de vara så att den påverkat min ägglossning eller har jag bara senare ägglossning än vad jag trott.
Här går allt långsamt. Har känt av svag molande verk runt livmodern i tre dagar nu. Det har jag aldrig gjort innan så jag hoppas de är ett gott tecken. Drömde inatt jag fick ett plus på stickan 🙈 känner mig för första gången hoppfull under en ägglossning. Jag går in med inställningen att jag förhoppningsvis är gravid. De värsta som kan hända är ju att man varit glad i onödan 🥰 och jag är hellre glad i onödan än orolig i onödan. Det är lite oklart när min BIM är iom jag fick fast gubbe på CB fyra dagar i rad. BIM borde vara mellan 28-2-2/2. Tänkte testa första gången på måndag med ett testa tidigt. Ni andra som har BIM i början på mars, när ska ni testa?
För övrigt önskar jag alla en härlig helg. Jag själv ska försöka hitta på massa grejer så att tiden går fortare!! låt nu denna tråden få fyllas av massa plus ❤️❤️❤️ tänker på varenda en av er!
Här går allt långsamt. Har känt av svag molande verk runt livmodern i tre dagar nu. Det har jag aldrig gjort innan så jag hoppas de är ett gott tecken. Drömde inatt jag fick ett plus på stickan 🙈 känner mig för första gången hoppfull under en ägglossning. Jag går in med inställningen att jag förhoppningsvis är gravid. De värsta som kan hända är ju att man varit glad i onödan 🥰 och jag är hellre glad i onödan än orolig i onödan. Det är lite oklart när min BIM är iom jag fick fast gubbe på CB fyra dagar i rad. BIM borde vara mellan 28-2-2/2. Tänkte testa första gången på måndag med ett testa tidigt. Ni andra som har BIM i början på mars, när ska ni testa?
För övrigt önskar jag alla en härlig helg. Jag själv ska försöka hitta på massa grejer så att tiden går fortare!! låt nu denna tråden få fyllas av massa plus ❤️❤️❤️ tänker på varenda en av er!
Tänkte hoppa in i denna tråd nu med och hoppas hoppas på ett plus =) fick positivt på vb ÄL test i onsdags så nu håller vi tummarna för att det tar sig. Lägger till mig i listan.
1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
1/3 Sockerkakan, 1.a försöket, 1a barnet
2/3 Alleb, 3:e försöket, 2:a barnet
Laura90: åh skönt att höra ! Är väldigt nervös för spolningen då jag hört att de gör väldigt ont 😫 men de hjälper verkligen när du säger att de inte gjorde ont ska försöka att inte oroa mig i onödan. Så skönt att spolningen gick bra för dig ! Ska du eller har du gjort något mer ?