• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Hawwa

Stort grattis till alla plus :) jag är ny i detta forum men brukar vara inne och läsa. 
    Jag har denna månad kartlagt min ägglossning med hjälp av ÄL- test, vilket var i lördags. 
    Har köpt pinsamt många gravtest, ska testa varje dag from fredag tills jag får ett plus eller mens. Ska bli spännande :) 

• Laura90
    Bär skrev 2023-02-28 10:28:48 följande:
    Tror absolut att du är gravid!
    Testa digitalt, jag tog idag och jag har BIM den 5/3 😄
    Jag har BIM 3/3 så borde egentligen också kunna testa tidigt. I normala fall brukar jag ha ömma bröst och humöret svänga denna period av cykeln men känner ingenting denna månad. Enligt ägglossningstest och temp hade jag ägglossning 17/2 så verkar inte vara en anovulatorisk cykel iaf. Blev klara med fertilitetsutredningen denna månad och alla resultat såg fina ut. Orkar bara inte bli besviken ännu en gång Gråter
  • Bär
    Laura90 skrev 2023-02-28 10:48:42 följande:
    Jag har BIM 3/3 så borde egentligen också kunna testa tidigt. I normala fall brukar jag ha ömma bröst och humöret svänga denna period av cykeln men känner ingenting denna månad. Enligt ägglossningstest och temp hade jag ägglossning 17/2 så verkar inte vara en anovulatorisk cykel iaf. Blev klara med fertilitetsutredningen denna månad och alla resultat såg fina ut. Orkar bara inte bli besviken ännu en gång Gråter
    Åh, så du har inte testat ännu? Förstår att du inte vill bli besviken igen.. 
  • Laura90
    Bär skrev 2023-02-28 10:55:26 följande:
    Åh, så du har inte testat ännu? Förstår att du inte vill bli besviken igen.. 
    Nej jag är inte ett fan av att analysera streck så brukar bara ta ett digitalt. Har inte orkat med besvikelsen av "inte gravid" denna månad än så tänkte vänta till efter BIM. Har dock födelsedagsfest för min sambo i helgen så behöver ju veta innan dess pga alkoholen så kanske testar torsdag morgon ändå Rynkar på näsan
  • studerade

Grattis till alla + kul att komma in till de ❤️

1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
    1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    1/3 Sockerkakan, 1.a försöket, 1a barnet
    2/3 Alleb, 3:e försöket, 2:a barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    5/3 Ajn1993, första barnet, 6:e försöket efter ma
    6/3 Cykelhjul. Första barnet
    6/3 Amaaanda00 första barnet, 10:e försöker, Tempar med NC
    8/3 Lina95, 1a barnet, 7e försöket.
    9/3 87Snart5 5e försöket, 3:e barnet
    10/3 Spökplumpa, andra barnet 
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    13/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7e försöket, 1 barnet 
    16/3 Agnesmamma01 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, första barnet
    18/3 Potatisbulle, 4:e försöket, första barnet
    18/3 Gosis82, 4:e försöket, 3:e barnet
    20/3 Anonymcola andra barnet
    24/3 Embarazada - tredje barnet, 8:e försöket
    24/3 Lulu 1987, första barnet.
    25/3 trefaldigmästareikärlek, andra barnet 8:e (?) försöket 
    26/3 studerande 5 barnet Xförsök 
    26/3 Foodie92, första barnet
    26/3 Elisabeth83, 4:e barnet, 5:e försöket
    27/3 Frelwi, andra barnet, 2:a försöket
    12/3 Hawwa, andra barnet, 1a försöket

• Läsken

Senaste fem månaderna har min cykel varierat mellan 25 och 28 dagar. Igår morse, dag 26, tog jag ett neg test, RFSU vanliga. På kvällen sen fick jag lite, lite ljusrosa flytning på pappret när jag var på toa och tänkte att nu kommer mensen. Men idag har det inte varit någonting alls. Tror ni det finns någon liten chans? Det känns lite för sent för att vara en nidis? 

• Laura90
    Laura90 skrev 2023-02-28 10:59:34 följande:
    Nej jag är inte ett fan av att analysera streck så brukar bara ta ett digitalt. Har inte orkat med besvikelsen av "inte gravid" denna månad än så tänkte vänta till efter BIM. Har dock födelsedagsfest för min sambo i helgen så behöver ju veta innan dess pga alkoholen så kanske testar torsdag morgon ändå Rynkar på näsan
    Testade imorse, tvärnegativt. Så nu inväntar jag mens på fredag och får sikta på ett december-barn. Alltid hatat jul och nyår så det kanske är meant to be 
  • Cykelhjul
    Laura90 skrev 2023-03-01 09:20:51 följande:
    Testade imorse, tvärnegativt. Så nu inväntar jag mens på fredag och får sikta på ett december-barn. Alltid hatat jul och nyår så det kanske är meant to be 
    Då följs vi åt.. Testade också imorse och fick ett trasigt test, strecket dök upp, flyttade på sig och försvann sedan. Sen kom mensen 5 dagar för tidigt strax efteråt.. Så fort man testar så kommer mensen :( 

Jag avskyr också julen så det vore ju ironiskt man skulle få ett dec barn. Sedan så fyller alla i sambons släkt år i december. Så kanske är ödet
  • Mathilda88
    Bär skrev 2023-02-28 06:44:22 följande:

Okej, jag tyckte mig se ett litet svagt streck så tog mitt digitala pga otålig och så fick jag upp det här?! 😭😭

Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM mars 2023