BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Äl+13 idag brukar ha 11 dagar och på dag 12 kommer mensen men här händer inget varesig mens eller +
Äl+13 idag brukar ha 11 dagar och på dag 12 kommer mensen men här händer inget varesig mens eller +
Myrstack, visst är det märkligt?! Jag får inget positivt heller men sitter just nu och mår helt sinnesjukt illa.
Trefaldigmästareikärlek: min brukar med va så sen innan ÄL brukar den sjunka och bli mer stabil 😊
Myrstack, visst är det märkligt?! Jag får inget positivt heller men sitter just nu och mår helt sinnesjukt illa.
Jag har inte vågat testa än. Ägglossningen kanske blev lite senare än vad man tror så jag avvaktar någon dag. Tror verkligen att mensen kommer komma imorgon typ, jag har bara ingen bra känsla av att det blivit något denna månad.
Att du mår illa låter ju ändå lovande 😄
Positivt ägglossningstest igår kväll 4/3 med en fast gubbe på clearblue. men en fråga.
i måndags var jag och gjorde ett ultraljud när detta är 511:e försöket med syskon på ett ungefär. Slemhinnan var 7,2mm men inga framträdande äggblåsor då. nån som vet hur lång tid det tar för en äggblåsa att växa sig tillräckligt stor? vi gör inget ivf eller liknande så infon att det inte syntes i måndags säger mig inget. undrar väll egentligen från någonsin är insatt, om det är rimligt med ägglossning typ idag som testet visar?
Myrstack, jag har lustigt nog en känsla att det gått nu, haft det i flera veckor redan innan äl, idag sticker det i brösten och jag har huvudvärk som suttit i sedan i onsdags, BIM senast idag men tempen är hög fortfarande!
Jag är ingen expert alls men tycker inte det låter konstigt. :) äggen mognar ju det sista och förbereder sig på att släppas efter mens så ca en vecka känns väl mer än rimligt! :) de kan ju också vara 48h efter glad gubbe som ägget faktiskt släpper!
Positivt ägglossningstest igår kväll 4/3 med en fast gubbe på clearblue. men en fråga.
i måndags var jag och gjorde ett ultraljud när detta är 511:e försöket med syskon på ett ungefär. Slemhinnan var 7,2mm men inga framträdande äggblåsor då. nån som vet hur lång tid det tar för en äggblåsa att växa sig tillräckligt stor? vi gör inget ivf eller liknande så infon att det inte syntes i måndags säger mig inget. undrar väll egentligen från någonsin är insatt, om det är rimligt med ägglossning typ idag som testet visar?