BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Senaste fem månaderna har min cykel varierat mellan 25 och 28 dagar. Igår morse, dag 26, tog jag ett neg test, RFSU vanliga. På kvällen sen fick jag lite, lite ljusrosa flytning på pappret när jag var på toa och tänkte att nu kommer mensen. Men idag har det inte varit någonting alls. Tror ni det finns någon liten chans? Det känns lite för sent för att vara en nidis?
Laura90
tempen är fortsatt hög idag 🙈 ikväll åker jag bort för att umgås med sambon och hans familj över helgen. Så förhoppningsvis får jag lite annat att tänka på och kommer tidigast kunna testa på måndag morgon. vilket kanske är bra 😅
Laura90
tempen är fortsatt hög idag 🙈 ikväll åker jag bort för att umgås med sambon och hans familj över helgen. Så förhoppningsvis får jag lite annat att tänka på och kommer tidigast kunna testa på måndag morgon. vilket kanske är bra 😅
Jag väntar på BIM nu till helgen, tog ett test under förmiddagen. Negativt tar jag det som, men vet inte om det ändå syns något svagt, svagt 😅 Får se om mensen dyker upp om nån dag.
Stort grattis till alla er som plussat! ❤️
Grattis Hannis ! 😍💕
Lulu: jag brukar gå på toa på morgonen sen håller jag mig till lunch och tar det då. Så de blir samma tid alltid men också inte morgon då produktionen av LH startar senare 😊