• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Men grattis!!😍

Bär skrev 2023-02-28 06:44:22 följande:

Okej, jag tyckte mig se ett litet svagt streck så tog mitt digitala pga otålig och så fick jag upp det här?! 😭😭

• Foodie92

Okej, jag tyckte mig se ett litet svagt streck så tog mitt digitala pga otålig och så fick jag upp det här?! 😭😭

Stort stort grattis 😍❤️
  • Karrobruden

Grattis!!
    Mina vanliga test visade också väldigt svaga streck så jag gjorde samma som du, som då också visade gravid i förra veckan :D
  • Selmalight

Ett från igår och två från idag. BIM -3 el BIM -4. vad troR ni? spökstreck? mer rosa i verkligheten.
  • Bär
    Selmalight skrev 2023-02-28 09:49:30 följande:
    Ett från igår och två från idag. BIM -3 el BIM -4. vad troR ni? spökstreck? mer rosa i verkligheten.
    Tror inte att det är spökstreck då du fått det på 3 tester, stort grattis 😄
  • Bär

Tack snälla ni!
    Jag är i chock känner jag, trodde verkligen inte att det digitala skulle visa att jag var gravid 😭 

• Laura90

Ååh skönt att lyckas på andra försöket. Så avundsjuk! 
  • Selmalight

Tror du inte? Är i chock. Undra om man ska ta digitalt.. grattis till dig Bär! När har/hade du BIM? vi lär ju va väldigt lika såfall Kanske. men vågar inte räkna mina som positiva än

• Bär
    Laura90 skrev 2023-02-28 10:04:49 följande:
    Ååh skönt att lyckas på andra försöket. Så avundsjuk! 
    Håller tummarna att det går för dig med!
  • Bär
    Selmalight skrev 2023-02-28 10:08:52 följande:

Tror du inte? Är i chock. Undra om man ska ta digitalt.. grattis till dig Bär! När har/hade du BIM? vi lär ju va väldigt lika såfall Kanske. men vågar inte räkna mina som positiva än

Tror absolut att du är gravid!
    Testa digitalt, jag tog idag och jag har BIM den 5/3 😄
Svar på tråden BIM mars 2023