BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Orolig: hur går det för dig?
Orolig: hur går det för dig?
Hej
Hoppar in här då jag plussat och väntar mitt tredje barn.
Jag har två tjejer sedan tidigare :)
Här gav jag upp på cd 75 och påbörjade en provera kur jag blivit tillsagd att göra var tredje månad, är på cd 81 idag så några tabletter kvar så hoppas jag det kommer en blödning snart och mensen kommer igen sen.
Hej
Hoppar in här då jag plussat och väntar mitt tredje barn.
Jag har två tjejer sedan tidigare :)
Hej allihop!
Jag har inte skrivit på ett bra tag nu men ville bara berätta att jag plussade idag:)
Så tacksam att det gick vägen nu.
Jag har inte haft några direkta symptom, än lite mer flytningar.
Men ingenting överdrive, samt svullna bröst.
(vilket jag dock brukar ha innan mensen ändå)
Men annars ingenting än så läng.
Så jag hoppas verkligen att jag får gå hela graviditeten ut.
Sen vill jag bara säga grattis till alla er andra som har plussat:)
Hej allihop!
Jag har inte skrivit på ett bra tag nu men ville bara berätta att jag plussade idag:)
Så tacksam att det gick vägen nu.
Jag har inte haft några direkta symptom, än lite mer flytningar.
Men ingenting överdrive, samt svullna bröst.
(vilket jag dock brukar ha innan mensen ändå)
Men annars ingenting än så läng.
Så jag hoppas verkligen att jag får gå hela graviditeten ut.
Sen vill jag bara säga grattis till alla er andra som har plussat:)
De sjukaste hände precis. Vi som inte testade efter ägglossning denna månad och tog en paus? trodde sedan vi missade ägglossning och jag väntar på mensen... fick en ny spännande tjänst denna månad och ska bli officiellt till veckan och bara för att så tog jag ett test ikväll? och de är svagt men maken såg det ändå direkt och jag har stirrat på så många test att jag knappt vågar tro det men de är fan ett streck. Ska ta ett till imorgon med morgonurin och digitalt dock för har svårt att ta in det. Var SÅ övertygad om att det inte var denna gång? är totalt i chock.
De sjukaste hände precis. Vi som inte testade efter ägglossning denna månad och tog en paus? trodde sedan vi missade ägglossning och jag väntar på mensen... fick en ny spännande tjänst denna månad och ska bli officiellt till veckan och bara för att så tog jag ett test ikväll? och de är svagt men maken såg det ändå direkt och jag har stirrat på så många test att jag knappt vågar tro det men de är fan ett streck. Ska ta ett till imorgon med morgonurin och digitalt dock för har svårt att ta in det. Var SÅ övertygad om att det inte var denna gång? är totalt i chock.
Ser något 😍👏🏼 så spännande!
🥹 Lite jobbigt med nya jobbet men ändå elfte försöket för syskon så självklart glad och tacksam❤️
🥹 Lite jobbigt med nya jobbet men ändå elfte försöket för syskon så självklart glad och tacksam❤️
Men eller hur❤️ tack! Så glad att få landa här med er!
Men eller hur❤️ tack! Så glad att få landa här med er!
Tack❤️❤️ åh jag skickade förfrågan om att följa direkt! Håller tummarna hårt❤️❤️
Åh tack ❤️❤️❤️ håller tummarna stenhårt för dig till nästa gång ❤️❤️
Åh men tack Sannet! Håller tummarna för dig framåt ❤️❤️
gårdagens och dagen mimimala streck 🥹
Någon som kan hjälpa mig att tolka nedan äl test? Jag tycker att det är positivt, positivt, negativt, positivt de senaste fyra dagarna.
17/2: