• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Åh håller tummarna. Så segt att det ska behöva ta sådan tid. Förstår dig helt ❤️ vi var också naiva så blev ett jobbigt uppvaknande att de kan ta tid helt plötsligt!

malinj83 skrev 2023-03-23 21:27:15 följande:

Hej! Hoppar in här lite sent. Syskonförsök nr 10 i ordningen och BIM 31 mars. Har tempat i 3 cykler och kört ÄL test alla månader så ägglossningen verkar funka. Men ändå vill det inte ta sig... 4 oplanerade barn sen innan så man var väl lite naiv och trodde man hade lätt för att bli gravid. (4e var en liten sladdis så vi vill ge honom ett mer jämnårigt syskon) 

• Syskonförsök

Grattis😍😍😍😍❤️

Swn skrev 2023-03-24 06:11:42 följande:

Testet var tydligare idag så jag vågade mig på ett digitalt. GRAVID Plus 

• t123
    Swn skrev 2023-03-24 06:11:42 följande:

Testet var tydligare idag så jag vågade mig på ett digitalt. GRAVID Plus 

Grattis!! 😍😍
  • Potatisbulle
    Grattis!!

Här är det nu BIM+5(?) och ännu ingen mens i sikte. Hade rätt rejäl mensvärk i början av veckan men nu verkar den ha försvunnit, däremot konstigt ont i magen istället. Har väldigt växlande humör och en del illamående. Negativt test igen imorse. Blir knäpp. Ska dessutom ha babyshower för en av mina närmsta vänner på söndag och hade så, så, sååå hoppats på att få säga till henne då att det tagit sig... 🙈 

Fick hem en termometer och började tempa i veckan, har haft 36,7 nu senast idag. Förstår ju att det inte säger någonting så här i början men kan ändå inte låta bli att tycka att det låter ganska högt? Oskyldig
  • Lulu1987

Hör dök såklart tempen, dagen innan BIM så tji fick jag, var nästan helt säker på plus denna gång. 😅

Hoppar över till April tråden. 

• Barbrastreisand

Stort grattis Swn!{#emotions_dlg.flower}

Tog ett testa tidigt idag äl+9 och det var negativt. Får se om jag klarar av att hålla och låta bli att testa att testa 2-3 dagar innan jag testar igen.

• Malu84

Bim i helgen, första efter spiral uttag . Men kroppen fick nog fnatt och har visat positiva och negativa ältest om vartannat under hela månaden . 
    Känner inget åt något håll så jag väntar nog några dagar till ifall det inte var äl fören sista positiva testet som var 17/3. 
    grattis till alla fina plus ! 

• t123

Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰

• Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-24 15:59:42 följande:

Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰

Jag fick också 2-3 på digitalt idag. Mina symptom kommer och går. Ibland känner jag mig inte alls gravid och helt plötsligt så sköljer de över mig igen. Tycker dina test ser ut att öka fint 😊
Svar på tråden BIM mars 2023