• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Hahah ja, lite svårt att förstå. får följa tempen noggrant och se att de kommer en dipp följt av höjning som betyder ägglossning då! Ja verkligen lång cykel. Men jag har verkligen kunnat ha otippat långt ibland. Dock är en kan lång folikelärfas vara en indikation på inte lika bra ägg? men de skadar aldrig att försöka ;)

Får väl bim 3 april ca så får ledsamt hoppa till april tråden då😅❤️ tack för stöttning tjejer 

t123 skrev 2023-03-20 20:02:50 följande:
    Men oj, vilken tillfällighet ändå?! och ändå skönt att äl blir bekräftad nu, och att du slipper sega dagarna innan äl (även om cykeln blir lång såklart 😅), nu är det bara att köra!! 🤩👏🏻
  • Frelwi

Grattis ni som plussat! 😃

Jag är på ÄL+9 imorrn tisdag, har haft ömma bröstvårtor ända sedan ägglossning den här månaden vilket är ovanligt för mig. Högt progesteron kanske? Har tyvärr åkt på nån slags influensa så ligger med hög feber sedan igår, så har svårt att tro att nåt ägg kan fästa och gro under de här förutsättningarna. Har ingen nytta av att tempa heller eftersom jag har feber så är bara att vänta och se. Orkar nog inte ta något test förrän till helgen. BIM måndag 27/3

• Sannet

Morgonens test. Det är något där! Vet inte om de syns här. 
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-21 05:41:38 följande:

Ser strecket! Kan vara något. Håller tummar!

Jag tog digitalt som visade negativt igår så mitt stämde inte 😢 Ska inte testa något mer nu. 

• Syskonförsök

Det understa ser jag något på! Håller tummarna! ❤️

Här missade vi tyvärr ägglossning om de nu var igår. Dottern vaknade och behövde mig och tror tyvärr de blir för sent för det eventuella ägget ikväll! :/

Sannet skrev 2023-03-21 05:41:38 följande:
  • Sannet

Foodie92: Hoppas hoppas!!!! 🥺😍

Elisabeth83: åååh!! 😔 Men ge inte upp än! ❤️ Hur länge kvar till BIM? 

Syskonförsök: Taaaack ❤️ Tråkigt att ni inte hann, men kanske de går med dagarna runt? 

• Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-21 06:54:38 följande:

Foodie92: Hoppas hoppas!!!! 🥺😍

Elisabeth83: åååh!! 😔 Men ge inte upp än! ❤️ Hur länge kvar till BIM? 

Syskonförsök: Taaaack ❤️ Tråkigt att ni inte hann, men kanske de går med dagarna runt? 

Har bim mest troligt lör (eller söndag). Visst hade du där i krokarna också?
  • Syskonförsök

Nej de var längesedan eftersom vi legat i influensa om varandra 🙈 så tror tyvärr de är kört. Kroppen beter sig inte helt som vid ägglossning heller så jag är lite osäker om de verkligen släpper ett ägg oavsett😅 har knappt haft fertila flytningar alls förutom vid ett enda tillfälle vilket känns väldigt konstigt. Alltså, kunde jag inte bara fått varit gravid istället? De kändes mer rimligt 😂

Foodie92 skrev 2023-03-21 06:51:19 följande:

Syskonförsök: Synd, lyckades ni ha de något dagarna innan ?

Svar på tråden BIM mars 2023