• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • t123
    Sannet skrev 2023-03-19 19:55:01 följande:
    Mitt test idag. Litar definitivt inte på dessa testerna (eftersom majoriteten av alla testerna såg ut så förra månaden och visade sig vara falskt). Testar ändå för att..jag vet inte. 😂

Diffus känsla i livmodern idag. Börjar få lite ömma bröst. 
    Men det där såg ganska tydligt ut tycker jag!? 😀✊🏻
  • Victoriaaas

Kunde inte hålla mig till imorgonbitti så tog ett test ikväll?Tror mig våga se ett två streck? BIM +1 idag. Sååå nervös!! ❤️
  • Sannet
    t123 skrev 2023-03-19 20:00:57 följande:
    Men det där såg ganska tydligt ut tycker jag!? 😀✊🏻

Ja det syns ju verkligen 🥺 Men vågar verkligen inte lita på dem även om jag hoppas så in i!! 😣 Så svårt för jag vet verkligen inte när/om ÄL var, så vet inte riktigt när man vågar sig på digitalt. Ska avvakta till tisdag iaf tror jag (beställt hem tester som kommer imorgon). 

Tycker det är så svårt med att avgöra symtom och inte. Aldrig varit gravid och vet liksom inte vad man kan förvänta sig mer än det man läst sig till. I hela mitt vuxna liv har jag varit så rädd att jag inte kan bli gravid. Den rädslan i samband med ett steriliserande jobb (ironiskt uttal, det är oerhört mycket stress där) är ju ingen booster direkt. 😔

• Foodie92

Victoriaaas man ser tydligt två streck 😍 och med en sån fin kurva som du har också! Stort grattis 😍💕

• Lulu1987

Ingen som har erfarenhet av cb early som inte är digitalt? 🙂 Hittar bara gamla trådar 

• t123
    Victoriaaas skrev 2023-03-19 20:13:54 följande:
    Kunde inte hålla mig till imorgonbitti så tog ett test ikväll?Tror mig våga se ett två streck? BIM +1 idag. Sååå nervös!! ❤️
    Åh grattis, verkligen inget tvivel alls 😍
  • Syskonförsök

Ja men precis! :) jag har haft fler känningar men är alltid skengravid varje månad så litar inte på något alls😂 

t123 skrev 2023-03-19 19:38:49 följande:
    Du har rätt ❤️ Har också tänkt om det, att OM det blir plus nu så kan det ju enligt tempen vara så att det fäst tidigare och haft mer tid att fastna ordentligt 😅✊🏻 Har du haft några känningar hit eller dit idag?
  • Syskonförsök

Grattis!!! 😍

Victoriaaas skrev 2023-03-19 20:13:54 följande:
  • Syskonförsök

Alltså sannet jag vet aldrig vad jag ska tro med dina test 😂 tycker alltid det sett ut att vara något svagt... du är anledningen till att jag blivit extremt skeptisk för de där testen!!

Sannet skrev 2023-03-19 19:55:01 följande:
    Mitt test idag. Litar definitivt inte på dessa testerna (eftersom majoriteten av alla testerna såg ut så förra månaden och visade sig vara falskt). Testar ändå för att..jag vet inte. 😂

Diffus känsla i livmodern idag. Börjar få lite ömma bröst. 
Svar på tråden BIM mars 2023