BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Ja det syns ju verkligen 🥺 Men vågar verkligen inte lita på dem även om jag hoppas så in i!! 😣 Så svårt för jag vet verkligen inte när/om ÄL var, så vet inte riktigt när man vågar sig på digitalt. Ska avvakta till tisdag iaf tror jag (beställt hem tester som kommer imorgon).
Tycker det är så svårt med att avgöra symtom och inte. Aldrig varit gravid och vet liksom inte vad man kan förvänta sig mer än det man läst sig till. I hela mitt vuxna liv har jag varit så rädd att jag inte kan bli gravid. Den rädslan i samband med ett steriliserande jobb (ironiskt uttal, det är oerhört mycket stress där) är ju ingen booster direkt. 😔
Så spännande med alla tester nu! Vill också börja testa, väntan är olidlig 😂
Victoriaaas man ser tydligt två streck 😍 och med en sån fin kurva som du har också! Stort grattis 😍💕
Ingen som har erfarenhet av cb early som inte är digitalt? 🙂 Hittar bara gamla trådar
Ja men precis! :) jag har haft fler känningar men är alltid skengravid varje månad så litar inte på något alls😂
Grattis!!! 😍
Alltså sannet jag vet aldrig vad jag ska tro med dina test 😂 tycker alltid det sett ut att vara något svagt... du är anledningen till att jag blivit extremt skeptisk för de där testen!!