• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Embarazada
    t123 skrev 2023-03-18 16:45:19 följande:

Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬

Jag ser definitivt ett streck 🤩
  • t123
    Sannet skrev 2023-03-18 19:42:39 följande:

t123 : Solklart att det är något där! 😍 Håller tummarna!!

Åh tack!! Ska testa igen i övermorgon! Men har mått illa till och från idag så känns faktiskt som att det kan vara nåt 😍
  • Elisabeth83
    Embarazada skrev 2023-03-18 21:44:40 följande:

Jag blev så knäpp på alla svaga streck på Babyplans tester så jag åkte och köpte ett "RFSU testa tidigt"
    Och jag tycker mig se något svagt på detta test också?
    (var tvungen bryta upp testet då glaset bara reflekterade så gick inte få en bra bild)

Jag ser det 💕 när hade du bim?
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-18 21:54:45 följande:
    Åh tack!! Ska testa igen i övermorgon! Men har mått illa till och från idag så känns faktiskt som att det kan vara nåt 😍
    Har du en känsla i kroppen som säger att du är gravid också? Visst hade vi bim ungefär samtidig?
  • Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: såg ingen kommenterade din graf men jag tycker den ser väldigt lovande ut med den där spikhöjningen som hände. Hoppas hoppas !

Min temp har en nedåtgående trend känns de som, hoppas jag ser en ökning snart annars känns de lite trist för den följer samma mönster som mina andra cykler. Börjar bli nervöst att tempa. Har bim på torsdag.

• Foodie92

Embarazada: jag tycker mig se nått 😊

Även på din t123 men den ser lite grå ut så håller tummarna nu extra mycket 🙏

• t123
    Embarazada skrev 2023-03-18 21:53:23 följande:
    Jag ser definitivt ett streck 🤩
    Jag har inte riktigt vågat lita på de testerna eller mina ögon men nu är ni många som verkar överens!! 😍✊🏻
  • t123
    Elisabeth83 skrev 2023-03-18 21:57:03 följande:
    Har du en känsla i kroppen som säger att du är gravid också? Visst hade vi bim ungefär samtidig?
    Haft lite värk i svanken några dagar nu, det är nåt jag kopplar till graviditet. Plus lite illamående och yr stundtals. Men inget jag vågar lita på direkt 🥵 Jag har BIM på onsdag eller torsdag tror jag! När har du?
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-03-18 22:02:22 följande:

Embarazada: jag tycker mig se nått 😊

Även på din t123 men den ser lite grå ut så håller tummarna nu extra mycket 🙏

Tack 😍 Håller med! Är extremt svagt! Men är bara äl+8 eller 9 så är det nåt bör det vara starkare i övermorgon när jag har nästa chans att testa!
  • t123
    Embarazada skrev 2023-03-18 21:44:40 följande:

Jag blev så knäpp på alla svaga streck på Babyplans tester så jag åkte och köpte ett "RFSU testa tidigt"
    Och jag tycker mig se något svagt på detta test också?
    (var tvungen bryta upp testet då glaset bara reflekterade så gick inte få en bra bild)

Tycker också att jag ser något här! Så spännande!! 😍
Svar på tråden BIM mars 2023