• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Embarazada
    t123 skrev 2023-03-18 09:35:47 följande:
    Tycker att det ser lovande ut! Men som redan är skrivet, testen är ju kända för att ofta ge svagt streck, men det är väl ändå tydligare än det förra? 😀
    Ja det är starkare idag men jag litar ändå inte på det. Jag har dock haft "mensvärk" sen igår..... 
  • Syskonförsök

Jo vi har nog alla suttit i den båten vilken chock de är när en börjar försöka! 

låghormonare har endast med gravidhormoner att göra vad jag vet och kan skilja sig från graviditet till graviditet så det är tydligen ingenting man är utan mer hur graviditeten ter sig! :) men ovanligt!

Potatisbulle skrev 2023-03-18 09:21:11 följande:

Verkligen en hel vetenskap det där. Innan vi började hade jag noll koll på någonting och tänkte ungefär att bara inget är fel och vi har oskyddat en gång så kommer det en bebis om 9 månader (haha eller kanske inte riktigt så men ändå lite åt det hållet Flört). Så började jag läsa på och insåg att det är ungefär en miljon saker att hålla koll på och som ska stämma... Men väldigt spännande tycker jag, än så länge, att det är. Även om det gärna får ta sig nu, så att man kan tänka på något annat under dagarna?

Tack för tips! Jag testade bara en gång om dagen, efter jobbet, men då ska jag testa mer en ev nästa gång Oskyldig

Förresten, du verkar ju ha bra koll på det mesta Glad kan man veta/märka av på något sätt om man är låghormonare? Jag har tidigare, när jag var yngre, haft problem med att vissa  hormoner varit låga och bland annat medicinerats med extra östrogen. Men det kanske inte alls hänger ihop med de hormoner som ska visa positivt på ett test?

• Barbrastreisand
    Embarazada skrev 2023-03-18 09:05:49 följande:

Och så fortsätter man testa....ÄL+8 idag....

Tycker jag ser ett svagt streck där! Håller tummarna att det blir starkare imorgon ❤️
  • Syskonförsök

Jag plussade med de där testen med dottern❤️ då var det ett tydligt streck äl+10 för mig men skulle kallat det mer grått än rosa och digitalt sa 1-2 samma urin. Kan lägga in en bild men tror kvalitén på bilden är alldeles för dålig här! 
    Embarazada skrev 2023-03-18 10:16:39 följande:
    Ja det är starkare idag men jag litar ändå inte på det. Jag har dock haft "mensvärk" sen igår..... 
  • Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 10:46:13 följande:
    Jag plussade med de där testen med dottern❤️ då var det ett tydligt streck äl+10 för mig men skulle kallat det mer grått än rosa och digitalt sa 1-2 samma urin. Kan lägga in en bild men tror kvalitén på bilden är alldeles för dålig här! 
    Även om kvalitén är dålig på bilden så tycker jag man ser ditt streck väldigt tydligt 😃 Mina streck har aldrig varit i närheten av att vara sådär starka. 

Får hoppas mina streck är tydligare imorgon, annars är det nog spökstreck/kemisk graviditet igen. 
  • Syskonförsök

Jag håller tummarna ❤️
    jag har också haft flera kemiska graviditeter, det suger!

Embarazada skrev 2023-03-18 11:49:51 följande:
    Även om kvalitén är dålig på bilden så tycker jag man ser ditt streck väldigt tydligt 😃 Mina streck har aldrig varit i närheten av att vara sådär starka. 

Får hoppas mina streck är tydligare imorgon, annars är det nog spökstreck/kemisk graviditet igen. 
  • Elisabeth83

Har mått så illa till och från sedan igår. Började på kvällen. Mådde jätteilla imorse så jag nästan kräktes, tog en paus och sen började jag må illa efter lunch igen. Har fått ilningar i livmodertappen som kommer och går lite. 

Fick ett svagt plus på stickan med clearblue early imorse, men nu har jag läst så mycket om falska positiv test så litar inte på att det stämmer. 

To be continued?

hur går det för er andra? 

• Syskonförsök

När har du bim? 

håller tummarna att de är något ❤️

Elisabeth83 skrev 2023-03-18 13:18:12 följande:

Har mått så illa till och från sedan igår. Började på kvällen. Mådde jätteilla imorse så jag nästan kräktes, tog en paus och sen började jag må illa efter lunch igen. Har fått ilningar i livmodertappen som kommer och går lite. 

Fick ett svagt plus på stickan med clearblue early imorse, men nu har jag läst så mycket om falska positiv test så litar inte på att det stämmer. 

To be continued?

hur går det för er andra? 

• Potatisbulle

Funkar inte att citera men stort tack för svar Syskonförsök! Får se helt enkelt då hur det blir Glad

• Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 09:40:45 följande:

Jag har verkligen inte en aning om vart i cykeln jag är vad gäller ägglossning. Är jag inte gravid så har jag verkligen ingen aning om när mensen kommer. Är på CD20.
    Tog detta testet imorse..

Svårt att se. Jag tog också ett sådant test imorse. Vågar man lita på att de stämmer?
Svar på tråden BIM mars 2023