BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Ja det syns ju verkligen 🥺 Men vågar verkligen inte lita på dem även om jag hoppas så in i!! 😣 Så svårt för jag vet verkligen inte när/om ÄL var, så vet inte riktigt när man vågar sig på digitalt. Ska avvakta till tisdag iaf tror jag (beställt hem tester som kommer imorgon).
Tycker det är så svårt med att avgöra symtom och inte. Aldrig varit gravid och vet liksom inte vad man kan förvänta sig mer än det man läst sig till. I hela mitt vuxna liv har jag varit så rädd att jag inte kan bli gravid. Den rädslan i samband med ett steriliserande jobb (ironiskt uttal, det är oerhört mycket stress där) är ju ingen booster direkt. 😔
Hahaha Syskonförsök, jag klandrar dig verkligen inte för det. Har full förståelse 😂
t123: Har googlat runt en del och enligt 3 av 5 sidor bör jag har ÄL 11/3. (beräknat på senaste mens och genomsnittlig cykellängd). Den dagen tog jag inget test, men hade på kvällen väldigt ont i vänstra äggstocken. Så det borde varit där om jag nu hade ÄL denna månaden.
Så typ ish 😅😂
Tack för alla grattis
Väntar spänt på nya test idag 🥰
Jag har inte testat sedan lördagens negativa och alldeles för tidiga och hade tänkt testa idag men kisset var som vatten för jag varit så törstig i det senaste så jag hoppade det idag med! bättre lycka imorgon. Tempen är dock fortsatt onormalt hög för mig och jag är skengravid som alltid symtomässigt! jag vet ju dock inte när äl var eller om äl ens kom denna månad och vi har haft väldigt lite sex eftersom vi varit sjuka omlott med influensa så jag tror inte de är något denna gång heller. 🤷🏼?♀️
Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊
Grattis!❤️❤️❤️
Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊
T123: GRATTIS!!! 😍 Det där är ju tveklöst positivt!!! 😍
Tack! ❤️ Fick 1-2 på digitalt också! 😊
Den här gången tror jag att bebisen stannar ❤️
Tack! ❤️ Fick 1-2 på digitalt också! 😊
Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
Embarazada? lulu?