BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
Embarazada? lulu?
Min temp dippade också idag, CD 18, hade ÄL CD 14. Känns lite tidigt för att vara en implantarionsdipp va? :(
Tempen börjar dala för mig idag och neg test (kunde inte hålla mig), ömma bröst och värk i korsryggen, nu siktar jag på april istället ✊ stort grattis till alla plus ❤️
Jag har dessvärre ingen graf! jag har bara tempat några gånger nu på morgonen för att först försöka kontrollera om äl hade varit eller inte! Skippade alla tester denna månad. Men nu har jag sett att tempen stuckit iväg lite högre än den brukar 36,7-37,0 istället för 36,5-36,6 ca som de brukar vara efter äl. Så jag HOPPAS det är ett gott tecken men jag vet ju inte ens ordentligt när äl var så tror knappast de egentligen är något mer än önsketänk 🥲
Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊
Ånej vad tråkigt! vi ses säkert där 😅❤️
Tempen börjar dala för mig idag och neg test (kunde inte hålla mig), ömma bröst och värk i korsryggen, nu siktar jag på april istället ✊ stort grattis till alla plus ❤️
Det där ser bra ut ja!! Håller tummarna ❤️
Det kan vara en! :)
Min temp dippade också idag, CD 18, hade ÄL CD 14. Känns lite tidigt för att vara en implantarionsdipp va? :(