Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM mars 2023

1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet

1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    1/3 Sockerkakan, 1.a försöket, 1a barnet
    3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    5/3 Ajn1993, första barnet, 6:e försöket efter ma
    6/3 Cykelhjul. Första barnet
    7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    8/3 Lina95, 1a barnet, 7e försöket.
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7e försöket, 1 barnet 
    16/3 Agnesmamma01 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, första barnet
    18/3 Potatisbulle, 4:e försöket, första barnet
    20/3 Anonymcola andra barnet
    25/3 trefaldigmästareikärlek, andra barnet 8:e (?) försöket 
    26/3 Foodie92, första barnet

Diagnostierad med PCOS, första månaden med NC. Nu kör vi, mars ska ge många plus 😍

Foodie92 ledsen att se dig här, men vi får försöka peppa varandra så mycket det bara går ❤️ Nu ÄR det vår tur!
    Blev bla inspirerad av dig att börja med NC, känns "tryggt" på något vänster att ha temp att luta sig mot för att bekräfta äl. Nästa steg i utredningen gjordes idag, lämnade fullständiga prover på sköldkörteln, varav ena testet skulle ner till karolinska för analys(?!) så får jag förhoppningsvis svar till veckan ✊

Foodie92 varför görs spolning? Har dom sett något "avvikande"? Är du nervös eller känns det lugnt?
    Uppdatera gärna hur det gick 🥰❤️

T123 trist att höra om ditt mf, vet hur det känns. Men oerhört kul att se din pos inställning till det 🥰 Bättre lycka denna månad ❤️

Syskonförsök, T123 8ch foodie92 - jag har enligt kalender äl i helgen, väntar bara på tempökning å jag kan bekräfta den, haft lh stegring under hela v men som sagt - pcosare kan ju inte fullt lita på testerna. Tempen har legat under medel så bara invänta. Haft känningar senaste två dagarna nu så jag hoppas det släpper snart 😍

Vad tror ni kära vänner som tempat längre än mig? Äl idag eller måste den upp mer? Är det för sent att sexa loss i eftermiddag? Sist var den 6/3 då alla simmare har förmodligen lämnat detta jordeliv

Tack snälla för svar maymom!
    Känns som en vinst bara att kunna få bekräftat äl, så även om det inte tar sig för oss denna månad är det jävulskt skönt att se att kroppen "funkar" 👏👏 Ja vi lär sexa på om inte annat för nöjes skull 😜 
    Är så glad att jag valde att sätta igång med NC för att få bättre kontroll på vad som händer i kroppen. Vart i cykeln är du? 

Svar på tråden BIM mars 2023