• Frelwi

BIM mars 2023

Hoppar in här jag med:

1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet

1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    1/3 Sockerkakan, 1.a försöket, 1a barnet
    2/3 Alleb, 3:e försöket, 2:a barnet
    3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    5/3 Ajn1993, första barnet, 6:e försöket efter ma
    6/3 Cykelhjul. Första barnet
    6/3 Amaaanda00 första barnet, 10:e försöker, Tempar med NC
    8/3 Lina95, 1a barnet, 7e försöket.
    9/3 87Snart5 5e försöket, 3:e barnet
    10/3 Spökplumpa, andra barnet 
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    13/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7e försöket, 1 barnet 
    16/3 Agnesmamma01 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, första barnet
    18/3 Potatisbulle, 4:e försöket, första barnet
    18/3 Gosis82, 4:e försöket, 3:e barnet
    20/3 Anonymcola andra barnet
    24/3 Embarazada - tredje barnet, 8:e försöket
    24/3 Lulu 1987, första barnet.
    25/3 trefaldigmästareikärlek, andra barnet 8:e (?) försöket 
    26/3 Foodie92, första barnet
    27/3 Frelwi, andra barnet, 2:a försöket 

• Frelwi

Jag har också ÄL i helgen/i början av nästa vecka. Tar ägglossningstest och tempar så vi försöker ligga minst varannan dag fr.o.m. idag vilket inte är så lätt med en tonåring i huset som aldrig går och lägger sig 😅 

• Frelwi
    Syskonförsök skrev 2023-03-09 20:50:05 följande:

Hahahah😂😂❤️ härligt att du bjuder på det! En annan tycker det är svårt med en två åring så kan inte ens tänka mig hur jobbigt de är med en tonåring! Lillan sover åtminstone i bra tid ;)

Haha ja alla åldrar har sina utmaningar (Och fördelar) kan man väl bara konstatera 😆 

Tycker också det är kul att vi är så många som har ÄL nu i dagarna så man kan följas åt! Jag har redan ett decemberbarn så vore på nåt vis lite ödets ironi om det skulle råka bli det igen. Men är så pass gammal så jag tycker inte jag har råd att hoppa över några ägglossningar nu när vi börjat försöka utan vi kör på 😊

• Frelwi

Då var ägglossningen över för den här gången så nu är det bara att börja vänta 😬 Min ägglossning var lite senare än vad jag hade förväntat mig så vet inte om vi prickade in den exakt, men hoppas på livskraftiga simmare som låg och väntade någon dag tills ägget släppte 😅 

• Frelwi

Grattis ni som plussat! 😃

Jag är på ÄL+9 imorrn tisdag, har haft ömma bröstvårtor ända sedan ägglossning den här månaden vilket är ovanligt för mig. Högt progesteron kanske? Har tyvärr åkt på nån slags influensa så ligger med hög feber sedan igår, så har svårt att tro att nåt ägg kan fästa och gro under de här förutsättningarna. Har ingen nytta av att tempa heller eftersom jag har feber så är bara att vänta och se. Orkar nog inte ta något test förrän till helgen. BIM måndag 27/3

Svar på tråden BIM mars 2023