• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Det ser jättebra ut ❤️ försök Lita på kroppen ❤️❤️❤️

t123 skrev 2023-03-24 15:59:42 följande:

Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰

• Syskonförsök

Väldigt nyfiken hur det går för alla här? Längesedan jag hörde nyheter från sannet eller Sanlin90, har de hänt något för er tjejer?❤️ någon annan med Bim i dagarna som tror något eller testat idag?🥰 Håller tummarna för er som är kvar!

• Sannet

God morgon! 
    Min mens kom äntligen igår kväll, skönt på sätt och vis eftersom denna månaden varit ett stort frågetecken. 

Ha en fin helg! ❤️

• malinj83
    Syskonförsök skrev 2023-03-24 06:12:09 följande:

Åh håller tummarna. Så segt att det ska behöva ta sådan tid. Förstår dig helt ❤️ vi var också naiva så blev ett jobbigt uppvaknande att de kan ta tid helt plötsligt!

Tack och detsamma 😍
    Är ju strax 40 också så är ju inte till min fördel. BIM om 6 dagar men inga tecken på att det skulle lyckats denna gång heller. Hur mycker hoppar eran tempe efter ÄL? Min går upp från 36.1 till typ 36.7 så det måste väl vara en bra ökning men sen kan den hoppa ifrån 36.7-36.55 och innan ÄL från 36.1-36.40...
    När har ni andra BIM?
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-03-25 07:24:20 följande:

Väldigt nyfiken hur det går för alla här? Längesedan jag hörde nyheter från sannet eller Sanlin90, har de hänt något för er tjejer?❤️ någon annan med Bim i dagarna som tror något eller testat idag?🥰 Håller tummarna för er som är kvar!

Min temp var fortsatt hög idag på äl+10 så kunde inte låta bli att inte testa. Negativt inom tiden (översta), kunde ana ett svagt streck 10min senare (nedre). Men litar såklart inte på det, tycker även det borde ha visat synligare om det var ett plus nu då det är ett testa-tidigt test.

• Laura90
    Syskonförsök skrev 2023-03-25 07:24:20 följande:

Vad gullig du är som bryr dig! ❤️ Jag är på CD23, BIM 30/3. Ska testa tidigt på måndag/tisdag! Kommer mensen är det dags att hämta ut sprutor för ivf och hoppas på att få starta med det. Har börjat uppdatera på instagram om det, ivf.Sthlm.2023 , om man tycker det är intressant att följa :) hur går det för dig? 
  • Anonym (Orolig)

Nån som ser något? Taget med testa tidigt va 5 dagar innan bim
  • Elisabeth83
    Anonym (Orolig) skrev 2023-03-25 09:54:56 följande:
    Nån som ser något? Taget med testa tidigt va 5 dagar innan bim
    Jag tycker mig se något svagt. Fick suuuupersvagt på dessa på bim -5 och sen testade jag starkare typ dagen efter med vanligt cb.
  • Syskonförsök

Hej alla!

Sannet - trist! Ska du prova med ägglossningstest eller temp till nästa gång?🥰

malin - min kan också hoppa precis så men brukar vara mer hoppig innan äl än efter. När jag varit gravid har det varit väldigt tydligt på min temp då den varje gång varit uppe på betydligt högre nivåer än annars! Runt 36,8-37,2. Jag har Bim runt 3 april MEN befarar att vi missade ägglossning så räknar inte denna gång tyvärr. 

barbra - jag tycker det där verkligen ser ut som en vinnande graf! Spännande med fortsättning! håller tummarna! 

laura - håller tummarna men om inte de blir nu så skönt ni får hjälp ❤️ Jag har börjat tempa ordentligt igen med fertility friend och de känns bra för att få mer koll framöver att ägglossning är och NÄR till skillnad från att bara använda ägglossningstest.

anonym - de är väldigt svagt men kan vara något! Prova igen om någon dag så håller vi tummarna 🥰

Svar på tråden BIM mars 2023