BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det ser jättebra ut ❤️ försök Lita på kroppen ❤️❤️❤️
Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰
Väldigt nyfiken hur det går för alla här? Längesedan jag hörde nyheter från sannet eller Sanlin90, har de hänt något för er tjejer?❤️ någon annan med Bim i dagarna som tror något eller testat idag?🥰 Håller tummarna för er som är kvar!
God morgon!
Min mens kom äntligen igår kväll, skönt på sätt och vis eftersom denna månaden varit ett stort frågetecken.
Ha en fin helg! ❤️
Åh håller tummarna. Så segt att det ska behöva ta sådan tid. Förstår dig helt ❤️ vi var också naiva så blev ett jobbigt uppvaknande att de kan ta tid helt plötsligt!
Väldigt nyfiken hur det går för alla här? Längesedan jag hörde nyheter från sannet eller Sanlin90, har de hänt något för er tjejer?❤️ någon annan med Bim i dagarna som tror något eller testat idag?🥰 Håller tummarna för er som är kvar!
Ingen som ser nåt?
Hej alla!
Sannet - trist! Ska du prova med ägglossningstest eller temp till nästa gång?🥰
malin - min kan också hoppa precis så men brukar vara mer hoppig innan äl än efter. När jag varit gravid har det varit väldigt tydligt på min temp då den varje gång varit uppe på betydligt högre nivåer än annars! Runt 36,8-37,2. Jag har Bim runt 3 april MEN befarar att vi missade ägglossning så räknar inte denna gång tyvärr.
barbra - jag tycker det där verkligen ser ut som en vinnande graf! Spännande med fortsättning! håller tummarna!
laura - håller tummarna men om inte de blir nu så skönt ni får hjälp ❤️ Jag har börjat tempa ordentligt igen med fertility friend och de känns bra för att få mer koll framöver att ägglossning är och NÄR till skillnad från att bara använda ägglossningstest.
anonym - de är väldigt svagt men kan vara något! Prova igen om någon dag så håller vi tummarna 🥰