Inlägg från: Anonym (Myrstack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Myrstack)

BIM mars 2023

Jag väntar på BIM nu till helgen, tog ett test under förmiddagen. Negativt tar jag det som, men vet inte om det ändå syns något svagt, svagt 😅 Får se om mensen dyker upp om nån dag.

Stort grattis till alla er som plussat! ❤️ 

• Anonym (Myrstack)
    Sanlin90 skrev 2023-03-03 07:46:07 följande:

Hoppas det är positivt att tempen ökar ! 

Har lite lätt molvärk som kommer ocj går sedan i måndags men i måndags hade jag jätteont.
    brukar få mens på äl+12.

Ser verkligen ut som att det skulle kunna vara en graviditet på g, sååå spännande! 
  • Anonym (Myrstack)
    Sanlin90 skrev 2023-03-03 09:23:57 följande:
    Tog negativt test senast igår, ska testa imorgon igen!
    Kan ju varit för tidigt att testa, din graf ser i all fall mkt lovande ut tycker jag. Håller tummarna för plus. Väntar själv på mens som kommer idag eller nu under helgen. Känner inget varken pms eller gravsymtom!
  • Anonym (Myrstack)
    Sanlin90 skrev 2023-03-04 11:27:27 följande:

Äl+13 idag brukar ha 11 dagar och på dag 12 kommer mensen men här händer inget varesig mens eller +

Exakt samma här. ÄL+13, brukar få mens ÄL+12. Hade molvärk igår och kändes som att det rann till och mensen kom flera gånger men nada. Fortfarande ingen mens, ingen molvärk idag. Inga symtoms alls på nåt 😂 
  • Anonym (Myrstack)
    Sanlin90 skrev 2023-03-04 19:05:18 följande:

Myrstack, visst är det märkligt?! Jag får inget positivt heller men sitter just nu och mår helt sinnesjukt illa. 

Jag har inte vågat testa än. Ägglossningen kanske blev lite senare än vad man tror så jag avvaktar någon dag. Tror verkligen att mensen kommer komma imorgon typ, jag har bara ingen bra känsla av att det blivit något denna månad. 

Att du mår illa låter ju ändå lovande 😄 

Svar på tråden BIM mars 2023