BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
1/3 Sockerkakan, 1.a försöket, 1a barnet
Jag fick hoppa vidare till BIM mars ändå, plussade förra veckan men fick tidigt missfall idag och testet visar redan negativt vilket ju känns bra ändå inför ett nytt försök så snabbt som möjligt 😍
Om cykeln blir hyfsat normal så är BIM kring 22/2, ska skriva in mig på listan sen!
Jag fick hoppa vidare till BIM mars ändå, plussade förra veckan men fick tidigt missfall idag och testet visar redan negativt vilket ju känns bra ändå inför ett nytt försök så snabbt som möjligt 😍
Om cykeln blir hyfsat normal så är BIM kring 22/2, ska skriva in mig på listan sen!
Trefaldigmästareikärlek: ja de e väldigt smidigt med att tempa tycker jag. Skönt att massa tester tagits för din del ! Jag ska på spolning på måndag, vilket är några dagar innan ÄL så hoppas de gör susen för oss. Håller tummarna för oss
T123: åh så synd att de inte höll sig, men som du säger så kanske de känns bättre när de sker tidigare än senare. Hoppas de tar sig för dig denna månad.
Trefaldigmästareikärlek: ja de e väldigt smidigt med att tempa tycker jag. Skönt att massa tester tagits för din del ! Jag ska på spolning på måndag, vilket är några dagar innan ÄL så hoppas de gör susen för oss. Håller tummarna för oss
T123: åh så synd att de inte höll sig, men som du säger så kanske de känns bättre när de sker tidigare än senare. Hoppas de tar sig för dig denna månad.
lägger in mig i mars listan nu, då tempen ökade med 0,4 grader imorse, vilket beräknar att ÄL hände igår. Så mitt beräknade BIM blir 6/3. 10:e försöker nu och nu hoppas vi verkligen att det är våran tur 🤞🏼 Tycker det är så jobbigt just nu då så många runt omkring mig blir gravida.
2/3 Alleb, 3:e försöket, 2:a barnet
La till mig i listan. 🙂
Undrar även om nån har en bra rekomendation på basaltermometer plus app? Tänkte testa med det från denna cykel i kombination med äl tester.
2/3 Alleb, 3:e försöket, 2:a barnet