BIM mars 2023
Det gick inte för mig heller i februari :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
4/3, Hannis1983, 7e försöket, 4e barnet
5/3 Bär, 2:a försöker, 3:e barnet.
Det gick inte för mig heller i februari :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
4/3, Hannis1983, 7e försöket, 4e barnet
5/3 Bär, 2:a försöker, 3:e barnet.
Tror det börjar bli dags för äl här vilket stämmer med mina uträkningar, för enligt uträkningar så ska det ske kring 16/17 mars!
Har känts som lång väntan sedan senaste mens. Hoppas att det tar denna gång :)
Äl är över för denna månad, så nu är det vänta som gäller, vilket mitt tålamod inte klarar av, haha.
Dock hann vi bara med sex en gång efter starkt positivt på äl-testet, men jag hoppas att den gången räckte..
Gått 1 vecka sedan positivt utslag på ägglossningstestet och jag har haft molvärk sedan dess. Inte ovanligt att jag har det från till och från ägglossning tills mensen startar i vanliga fall, men denna gång gör det extra ont, som det känns vid tidigare graviditeter.
Vid mina andra graviditeter så hade jag molvärk från ägglossning tills den dagen dom föddes,
Jag hoppas det här är bra tecken och inte min kropp som spelar sig ett spratt!
Foodie92 - lycka till på spolningen! Om du orkar så berätta jätte gärna hur det gick. Jag skulle haft mi spolning 20e men den blev inställd pga positivt ÄL test. Men kommer säkert få gå igenom den där spolningen vartefter 😅
Bär - åh vi håller tummarna! Jag har också väldigt ont i magen denna omgång. Hoppas det är något för oss båda
Imorgon är det 1 vecka sen positivt utslag på ägglossningstestet, de ömma bröstvårtorna har övergått till ömma bröst och molvärken är här. Förra månaden hade jag absolut inga tecken på att ägglossning hade skett, så detta känns lovande 😊 när ska ni med bim kring den 5/3 testa? 😄
Tog ett testa tidigt test idag, det var negativt.. är på cykeldag 26 och väldigt besviken..
Tidigare graviditeter har jag inte testat förrän dag 27 fast med vanliga test och då har dom visat tydligt positivt, så känns som kört denna gång..
Okej, jag tyckte mig se ett litet svagt streck så tog mitt digitala pga otålig och så fick jag upp det här?! 😭😭
Tack snälla ni!
Jag är i chock känner jag, trodde verkligen inte att det digitala skulle visa att jag var gravid 😭
Tror du inte? Är i chock. Undra om man ska ta digitalt.. grattis till dig Bär! När har/hade du BIM? vi lär ju va väldigt lika såfall Kanske. men vågar inte räkna mina som positiva än
Beklagar ni som fått negativa test och mens. :(
Håller tummarna hårt för er nästa månad!
Tack Mathilda88 😄