Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Sa dock inte anledningen till varför jag ville sluta dejta honom. Ville inte göra honom ledsen.
Längden spelar ingen som helst roll.
Svensk, men mörkt hår och bruna ögon, så säkert nån påbrå.
Trots att jag väger dubbelt som henne (52kg respektive 105) så har inga bekymmer funnits, man anpassar sig fort. olika madrasser i sängen bara.
Haha, inga problem med skojbrottning, man får vara varsam bara. Inga problem att bära henne, men det händer inte så ofta.
bilstol tycker jag att jag får anpassa vem jag än sitter efter, man har ju sina personliga preferenser, även om det bara skulle skilja en decimeter..
Svensk, men mörkt hår och bruna ögon, så säkert nån påbrå.
Trots att jag väger dubbelt som henne (52kg respektive 105) så har inga bekymmer funnits, man anpassar sig fort. olika madrasser i sängen bara.
Haha, inga problem med skojbrottning, man får vara varsam bara. Inga problem att bära henne, men det händer inte så ofta.
bilstol tycker jag att jag får anpassa vem jag än sitter efter, man har ju sina personliga preferenser, även om det bara skulle skilja en decimeter..
Haha ja du får hitta på en redig karl så är inte det ett problem längre
Spontant känns det som urvalet blir onödigt begränsat om man hänger upp sig för mycket på längd? Jag menar, det är ju mycket annat som ska stämma.
Jag är "bara" 168 cm, så för mig hade det kanske funkat att ha det som gräns. Inte så många män är kortare än jag, även om det självklart förekommer. Men de flesta är ju längre.
Det är en annan sak om man t ex är runt 180 cm som kvinna, då missar man ju många om man bara vill träffa män som är längre än en själv.
Har inga källor att luta mig emot utan endast mina helt egna rön. Jag tror många kvinnor vill ha män längre än dem själva för kvinnor vill känna sig petita!?Det betyder ju inte att en man behöver vara "lång" per def.