Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Nu är inte jag kvinna men känner mig rätt så kvinnlig när jag är kåt på män. Är själv 185 och han behöver inte vara så lång. Gärna minst 175. Viktigare är att han ser stark ut, har lite muskler, och en grov kuk
Embla:
www.expressen.se/nyheter/forskning-korta-man-tjanar-mindre-pengar/
"Korta män och överviktiga kvinnor tjänar mindre, visar ny forskning enligt den vetenskapliga tidskriften BMJ ? British Medical Journal."
Jag säger inte att korta män inte kan få kvinnor för det kan dom. Bara att man har uppförsbacke.
Dvs, de attraktiva tjejerna kan få de män som tickar alla boxar , med längd, utbildning, status, m.m.
En kort kille får nöja sig med de kvinnor som i sin tur inte kan få de attraktiva männen.
Dvs , det som blir över. Så är det på online dejting iaf.
En kort man är mindre attraktiv helt enkelt.
Jag säger inte att korta män inte kan få kvinnor för det kan dom. Bara att man har uppförsbacke.
Dvs, de attraktiva tjejerna kan få de män som tickar alla boxar , med längd, utbildning, status, m.m.
En kort kille får nöja sig med de kvinnor som i sin tur inte kan få de attraktiva männen.
Dvs , det som blir över. Så är det på online dejting iaf.
En kort man är mindre attraktiv helt enkelt.
Japp, det stämmer.
Embla:
www.expressen.se/nyheter/forskning-korta-man-tjanar-mindre-pengar/
"Korta män och överviktiga kvinnor tjänar mindre, visar ny forskning enligt den vetenskapliga tidskriften BMJ ? British Medical Journal."
Dejtade en kille för några år sedan som var 168 cm. Jag själv är 167. Det kändes som att jag dejtade en liten pojke, försökte se bort från längden men det gick inte. Kunde inte känna någon attraktion alls.
Sa dock inte anledningen till varför jag ville sluta dejta honom. Ville inte göra honom ledsen.