• Anonym (Via Direkt)

Föredrar kvinnor långa eller korta män?

Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm

• Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?
  • Anonym (R)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-01-08 07:23:32 följande:
    "Kvinnor med BMI över 20 göre icke besvär".  Det skulle jag vilja skriva på min Tinder profil.  Bättre det än att upptäcka att hon var mullig/tjock på första dejten. 
    Tyvärr, är vikt så känsligt för kvinnor att man sorterar att bort de som uppfyller mina krav också.  
    Trots att vikten går att påvisa men inte längden.
    Det stämmer. Jag har själv bmi 20 och skulle ratat dig med den texten. Så det är nog ett smart drag att inte skriva så. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (R) skrev 2023-01-08 08:21:39 följande:
    Det stämmer. Jag har själv bmi 20 och skulle ratat dig med den texten. Så det är nog ett smart drag att inte skriva så. 
    Det finns ingen man som går ut med detta, det är oerhört misskrediterande och socialt klumpigt. Men det är få av oss som verkligen attraheras av rejäl övervikt.

Kvinnor med kurvor har fått en helt annan innebörd idag. Om det står i någons text är det 100% säkert att personen är rejält överviktig. Förr kunde det betyda att tjejen faktiskt hade kurvor. Alltså bröst och höfter.
  • Anonym (164)

Jag bryr mig inte om längden. Det är personen jag går igång på. Min senaste älskare är bara någon cm längre än mig och jag är 164 cm. Han är helt fantastiskt på massor av vis. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kanske lika bra)
    DominantPoly skrev 2023-01-08 08:42:33 följande:

Du behöver inte gissa. Tittar du på i.redd.it/3x6esre9rzl81.jpg så ser du vad kvinnor satt för höjdpreferens på en av de populära dejtingapparna. Är du kortare än 180 så är det bara runt 15% av kvinnorna som över huvud taget vill se din profil. Är du under 170 så är det mindre än 5% som ens vill se dig.

Det är biologiskt, heterosexuella dras i regel till skillnader mellan könen, så även jag. Jag är lång och tycker om att känna att kvinnan är mindre än mig.

Många män under 180 anses vara sexiga.

Daniel Craig
    Tom Hardy
    Mel Gibson
    Lenny Kravitz
    Kit Harrington
    Robert De Niro
    James McAvoy
    Oscar Isaac
    Tom Cruise
    Usher
    Zac Efron
    Dave Franco
    Robert Downey Jr
    Mark Wahlberg
    Sylvester Stallone
    Wesley Snipes
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kanske lika bra) skrev 2023-01-08 08:52:53 följande:
    Många män under 180 anses vara sexiga.

Daniel Craig
    Tom Hardy
    Mel Gibson
    Lenny Kravitz
    Kit Harrington
    Robert De Niro
    James McAvoy
    Oscar Isaac
    Tom Cruise
    Usher
    Zac Efron
    Dave Franco
    Robert Downey Jr
    Mark Wahlberg
    Sylvester Stallone
    Wesley Snipes
    Och alla dessa herrar har något annat kvinnor gillar, anseende, pengar, status och dom flesta av dom.. även utseendet till sin fördel.
  • Anonym (Kanske lika bra)
    Anonym (Man) skrev 2023-01-08 09:00:48 följande:
    Och alla dessa herrar har något annat kvinnor gillar, anseende, pengar, status och dom flesta av dom.. även utseendet till sin fördel.
    Ja, många män har annat som kvinnor gillar. Inte bara längden.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (körven)
    Anonym (Kanske lika bra) skrev 2023-01-08 06:52:29 följande:
    Den överraskningen hade han sent kunnat glömma. Att hon hade stake höhö.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kanske lika bra) skrev 2023-01-08 09:01:58 följande:
    Ja, många män har annat som kvinnor gillar. Inte bara längden.
    Jag håller med, det viktiga är att man har något att erbjuda.
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?