Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Bara mannen är längre än mig så är jag nöjd, och jag är liten själv (152) så det brukar ju lösa sig.
Min erfarenhet är dock att en riktigt lång man som samtidigt är attraktiv är väldigt sällsynt. De långa brukar inte vara det (men det kanske bara är min smak, vad tycker ni andra?). En lång som jag dejtade var attraktiv, men verkligen inget spektakulärt, han var 196.
De riktigt attraktiva och snygga männen jag träffat/träffat och även dejtat, har varit ca 175-180.
Långa.
Tom Selleck och hans mustasch.
Ja, jag tror kvinnor generellt föredrar långa män. finns dock mycket en kort man kan gör för att kompensera personlighetsmässigt, även om kvinnor också är ytliga så är personlighet det mest attraktiva hos en man.
min erfarenhet av korta män är att de blir kaxiga och lite sådär muckiga, kanske ett utslag av ett försök att kompensera längdissues. Det är fel sätt av kompensation, ungefär som att köpa en sportbil som penisförlängare.
Ja, jag tror kvinnor generellt föredrar långa män. finns dock mycket en kort man kan gör för att kompensera personlighetsmässigt, även om kvinnor också är ytliga så är personlighet det mest attraktiva hos en man.
OT kanske och lite för djuplodande..... MEN jag tänker att det har en viss betydelse också hur ens egna pappa ser/såg ut?! Min barndomskompis är runt 1.70 och hon har en gubbe som är ungefär lika lång. Hon säger att hon aldrig attraherats av långa män, och vi har resonerat kring att det beror på att hennes fina lilla pappa (död sedan -86) var just LITEN och FIN.