Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Ni som hävdar att långa män är attraktiva. Har inte kroppsformen minst lika stor betydelse?
Är en otränad lång man attraktiv på samma sätt som en vältränad lång man?
Jag tänker att när en kvinna säger att hon vill ha en lång man så menar hon en som är längre än henne själv?
För mig har mannens längd alltid varit obetydlig. Jag är ganska lång själv, ca 178 men skulle inte ha några problem med en partner som var lika lång eller kortare än mig faktiskt. Det är så himla mycket saker som ska klaffa för att en relation ska bli bra så jag skulle faktiskt inte hänga upp mig vid sådant alls.
Sitter och tittar på stolthet och fördom. Naturligtvis porträtteras den långa mannen som den attraktiva. Mr Darcy är 191 cm lång medan Mr. Collins vill kvinnorna inte röra med tång som är 165 cm.
Visst att han spelar lite taffat. Men kvinnorna dissar ju honom direkt pga hans utseende.
Och så ser det även ut i det verkliga livet. Skulle en kvinna peka ut attraktiva män i en publik så skulle hon välja de långa och inte de korta...
Ni som hävdar att långa män är attraktiva. Har inte kroppsformen minst lika stor betydelse?
Är en otränad lång man attraktiv på samma sätt som en vältränad lång man?
Har väldigt svårt att förstå att längden skulle vara så himla viktig för så många kvinnor. Lika obegripligt som att kroppsformen är allt för vissa män.
De jag har varit kära i har varit helt olika varandra i både längd, vikt, ålder och kön. Den jag är kär i blir ändå snyggast i mina ögon.