Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Noname00, jag vill att mannen är 20 år yngre, annars kommer det inte kännas rätt för mig att vara med honom, och då avstår jag hellre. Jag är jättegärna själv, det är mer bekvämt och mer lugnt att vara ensam än med någon annan då det lätt blir missförstånd och tjafs? Jag vill bara ge upp min frihet ifall han är väldigt ung och ändå vill ha mig (10% chans att det händer? Det är bra odds nog). Jag ser även bra ut antar jag, jag tar verkligen hand om mig, äter nyttigt, slarvar inte här, överäter inte och jag motionerar varje dag. Äter bara mer om jag tränar hårt 1 h. Har inte haft viktproblem sen jag var väldigt ung. Och då blir man lätt rätt kräsen, tyvärr. Allt det här händer automatiskt :/
Min dotter är 13 år. :) Hon tycker jag är för smal, hon önskar att jag ville gå upp i vikt lite, ha ha. Men jag vill inte dra ner på motionen, så viktuppgång kommer inte att hända. Det är viktigt att ta hand om sig själv.
Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt & jag har fel, att män gillar oftast att ge oralsex, annars är det verkligen synd om kvinnor, men det är svårt att fastställa vem som har rätt här... Jag vill iallafall inte bli "lurad" och sårad igen. Vill inte råka bli utnyttjad igen av någon äldre utan oskuldsfullhet och med onda avsikter, så jag kommer rikta in mig på tonåringar och må bra bara. Jag blir inte klok på dem äldre, aldrig mer säger jag bara. :/
Noname00, jag vill att mannen är 20 år yngre, annars kommer det inte kännas rätt för mig att vara med honom, och då avstår jag hellre. Jag är jättegärna själv, det är mer bekvämt och mer lugnt att vara ensam än med någon annan då det lätt blir missförstånd och tjafs? Jag vill bara ge upp min frihet ifall han är väldigt ung och ändå vill ha mig (10% chans att det händer? Det är bra odds nog). Jag ser även bra ut antar jag, jag tar verkligen hand om mig, äter nyttigt, slarvar inte här, överäter inte och jag motionerar varje dag. Äter bara mer om jag tränar hårt 1 h. Har inte haft viktproblem sen jag var väldigt ung. Och då blir man lätt rätt kräsen, tyvärr. Allt det här händer automatiskt :/
Min dotter är 13 år. :) Hon tycker jag är för smal, hon önskar att jag ville gå upp i vikt lite, ha ha. Men jag vill inte dra ner på motionen, så viktuppgång kommer inte att hända. Det är viktigt att ta hand om sig själv.
Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt & jag har fel, att män gillar oftast att ge oralsex, annars är det verkligen synd om kvinnor, men det är svårt att fastställa vem som har rätt här... Jag vill iallafall inte bli "lurad" och sårad igen. Vill inte råka bli utnyttjad igen av någon äldre utan oskuldsfullhet och med onda avsikter, så jag kommer rikta in mig på tonåringar och må bra bara. Jag blir inte klok på dem äldre, aldrig mer säger jag bara. :/
Men om du vill att han ska vara 20 år yngre och du är 32 så innebär att din "kille" är 13-15 år även om det skulle ske om några år
Typ lika gammal som din dotter?
Ja, du ser :( Jag ska inte räkna med att nästa kille vill ge oralsex, det är meningslöst. Man kan inte tvinga någon, ha ha.
Om jag inte känner av vanligt sex men han gör, så skulle jag låtit honom utföra det på mig ändå. Jag skulle inte varit avundsjuk på alla hans orgasmer. Men sånt är bara möjligt vid en större åldersskillnad tror jag. Annars mår inte kvinnan bra av orättvisan.
Sen finns det olika spel som man kan spela tillsammans, de ger nya sexuella upplevelser. Jag har spelat "Monogami" med min ex-man, där fanns alla möjliga sjuka uppdrag som går att genomföra om mannen har en micro, t.ex. sensuell dans och att andas in varandras utandningsluft i takt, o.s.v. Jag har även köpt ett kort spel till mig själv till min egen onanistund för att jag har varit singel länge nu, jag var nyfiken också, och jag har spelat med en Batman docka som inte är så stor. Man skulle berätta sina mycket dolda sexfantasier för någon, ha ha. Och jag ville så gärna prova. Jag kanske kommer få göra det med någon rätt person igen, I dont know. Alltså finns saker att göra om han inte skulle gillat t.ex. analsex.
Men allt över 12 cm på en man är väldigt bra. Jag känner dildon mycket bra (den enda som jag använder, vill inte bli van vid tyngre grejer, går inte att sluta sen). Den dildon är 12 cm * 8 eller 9 cm (jag kommer inte ihåg exakt, men stor är den inte). Det tog ett tag men sen lyckades jag äntligen att vänja mig vid bara min mindre dildo. Hemligheten är även att inte använda glidmedel och olja, då känner man detta 12 cm objekt mycket mer inom sig. Det går att rida den och ha sex med den precis som vanligt och underlivet har anpassat sig. Muskelminnet verkar ha glömt bort min stora dildo på 15 cm till slut. Tur det. Jag saknar inget längre, men som sagt, glidmedel ska man inte ha till en mindre modell. Det förstör allt då....
Det var trevligt att prata, ha det så bra! Jag tycker att du är modig och det är bra att du uttrycker din åsikt. Jag har gillat flertalet av dina inlägg förut i tiden. Jag tycker att man bör tänka på vikten, hoppas att du tänker på dig egen vikt också så det är lika rättvist för alla. :) Men du har en poäng absolut. :) Lycka till med att förmedla vidare.
Jag tror du bara haft otur om du träffat män som inte gillar att ge oralsex alla gör det inte men dom flesta gör det nog.
Men det är som allt annat man ger kanske inte framförallt fösta gången, sen vet man ju inte automatiskt hur man ska göra för den som får gillar olika saker.
En del vill ha tunga andra med fingrar samtidigt, kanske ända in i orgasmen.Fingrarna in å ut lite grann men vissa vill ha fingerkroken som penetrerar g-punkten har varit med om flera som fått orgasm av den behandlingen så det borde du be någon prova, men det kan behöva prövas ett par ggr innan du kommer.
Allt handlar om träning för båda, att få någon att komma oralt kräver lite träning.
Bra å köra med en mindre dildo föremål i dina övningar, det kommer öka din känsla när motpartern är lite större även om det bara är några cm, men framförallt omkretsen kommer ge dig känslan om att bli fylld och att du omsluter han helt genom mellan dragen, chansen att du får din orgasm vaginalt i akten kommer öka, speciellt om du generellt är tight.
Att använda tex kondom med glidmedel kommer inte vara ett problem.
Ja, jag har vid något tillfälle spanat in en annan asiatisk pojke också, i kyrkan där jag går. Han sitter brevid / bakom prästen och hjälper med det nödvändiga, att räcka vigvatten t.ex.. Jag skrev upp mig på läsning i kyrkan och då stod jag en stund framför den pojken, i mina tajtaste svarta byxor (och tjock är jag inte). Jag försökte förföra lite. Ha ha, han förstod vad jag sysslade med. Jag kunde bara inte låta bli. :D Han är också så vacker. De 2 som jag gillar ser likadana ut, typ. Och då började jag tänka på allt detta, att man ser ju bara ansiktet och kroppen, men vad gör man sen? Om detta utvecklas? Då kom jag på lite senare att det ska inte spela någon roll, för att personen är så vacker som den är redan, och det får räcka bara.
Jag försökte flörta lite extra mycket med den pojken som jag går med på självförsvar igår. Jag gick fram till honom efter lektionen och sa att han är så vacker, och han svarade "Jag vet", och sen sa jag att han därför måste ha det här *räckte över godis i hans hand* (skorpioner i choklad, märket "Thailand Unique"). Sedan sa vi inget mer till varandra, han vart upptagen med att stå och titta på det, och jag gick genast! Allt var så pinsamt! De 2 (han och hans bästis, en kille i samma ålder) hörde säkert min dotter gapskratta när vi lämnade byggnaden i snabb fart!
Jag kollade min BMI nu för att vara säker, jag är 162 cm och väger nästan alltid 49 kg (som min 13 åriga dotter, som ligger i det övre normala BMI-spannet för barn). Min BMI är 18,7 och jag tror att du skulle gillat om du såg mig på stan, I dont know. Men det är benen och armarna som är så smala. Armarna och fingarna skäms jag nästan lite för, ser sjukt smalt ut. Min bror skulle ta blodtrycket för jag var nyfiken och han sa om min arm att det ser ut som ett skelett (men han överdriver). Men magen är mycket normal, jag har ingen markerad midja. Så ingen timglasfigur här inte. Men jag klär mig efter min kroppstyp och drar inte till uppmärksamheten till den platsen som jag inte är så stolt över, utan väljer vad jag vill visa upp, och jag stormtrivs. Jag tror att om jag stannar på denna BMI och gör några andra små förändringar i mitt liv så kan jag få någon mycket yngre som jag vill ha. Men den BMI vill jag hålla fast vid, jag är supernöjd. I perioder promenarar jag Mycket, och i andra perioder styrketränar jag. Variation är kul. Och man ska undvika att överäta, förutom när man tränat, då händer det grejer...
Lycka till med att få den som du vill ha! Men efterfrågan på yngre kvinnor är enorm. Du tävlar med män som är t.ex. generösa civilekonomer, givande ingenjörer eller vissa försörjande kemister, som ger mycket till sina mycket unga hemmafruar. Om man inte tänker arbeta hårt så måste man nöja sig med en mullig kvinna, eller en äldre. Det är sant tyvärr. Men ändå, ett stort lycka till till dig!
Lagom långa är väl bäst. Jag har aldrig funderat så mycket på längden på män.
Längden är inte viktig däremot det som sitter mellan öronen.
Lagom långa är väl bäst. Jag har aldrig funderat så mycket på längden på män.
Längden är inte viktig däremot det som sitter mellan öronen.
Skojar du? Vi föredrar långa män. Man vill ju ha en riktig karl inte nån liten fjant.