Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Noname00, jag vill att mannen är 20 år yngre, annars kommer det inte kännas rätt för mig att vara med honom, och då avstår jag hellre. Jag är jättegärna själv, det är mer bekvämt och mer lugnt att vara ensam än med någon annan då det lätt blir missförstånd och tjafs? Jag vill bara ge upp min frihet ifall han är väldigt ung och ändå vill ha mig (10% chans att det händer? Det är bra odds nog). Jag ser även bra ut antar jag, jag tar verkligen hand om mig, äter nyttigt, slarvar inte här, överäter inte och jag motionerar varje dag. Äter bara mer om jag tränar hårt 1 h. Har inte haft viktproblem sen jag var väldigt ung. Och då blir man lätt rätt kräsen, tyvärr. Allt det här händer automatiskt :/
Min dotter är 13 år. :) Hon tycker jag är för smal, hon önskar att jag ville gå upp i vikt lite, ha ha. Men jag vill inte dra ner på motionen, så viktuppgång kommer inte att hända. Det är viktigt att ta hand om sig själv.
Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt & jag har fel, att män gillar oftast att ge oralsex, annars är det verkligen synd om kvinnor, men det är svårt att fastställa vem som har rätt här... Jag vill iallafall inte bli "lurad" och sårad igen. Vill inte råka bli utnyttjad igen av någon äldre utan oskuldsfullhet och med onda avsikter, så jag kommer rikta in mig på tonåringar och må bra bara. Jag blir inte klok på dem äldre, aldrig mer säger jag bara. :/
Men om du vill att han ska vara 20 år yngre och du är 32 så innebär att din "kille" är 13-15 år även om det skulle ske om några år
Typ lika gammal som din dotter?