Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm
Helst inte kortare än mig, i övrigt bryr jag mig inte alls. Jag är normallängd 173 cm.
Det lär variera stort precis som för män. Men om man skulle se någon slags generell tendens så gillar nog kvinnor längre killar. Jag skulle kunna sätta någon vital del på att det är fler korta killar än långa som förblir relations- men även barnlösa.
Men det är inte på något sätt kört för korta män. Smaken är som baken, delad.
Vågar man säga långa trots att man själv är uppseendeväckande kort? I sådana fall långa.
Dom flesta sexiga män är längre än Tom Cruise.
De har utsetts till Sexiest Man Alive ? så ser de ut nu | Femina
Dom flesta sexiga män är längre än Tom Cruise.
De har utsetts till Sexiest Man Alive ? så ser de ut nu | Femina
Allt är relativt. Hur långt är ett snöre?
De flesta kvinnor verkar föredra män som är längre än de själva, men de betyder ju inte att han måste vara lång. Själv är jag 168 cm, maken är 177 cm. Har träffat män som har varit både längre och kortare än han. Längden är inte avgörande, men jag skulle föredra någon närmare min egen längd, än runt 2 meter. Stor längdskillnad är bara opraktiskt .
Runt 180 cm räcker för mig.Jag är själv högst 165 cm.
Allt är relativt. Hur långt är ett snöre?
De flesta kvinnor verkar föredra män som är längre än de själva, men de betyder ju inte att han måste vara lång. Själv är jag 168 cm, maken är 177 cm. Har träffat män som har varit både längre och kortare än han. Längden är inte avgörande, men jag skulle föredra någon närmare min egen längd, än runt 2 meter. Stor längdskillnad är bara opraktiskt .
Runt 180 cm räcker för mig.Jag är själv högst 165 cm.