Inlägg från: Anonym (Via Direkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Via Direkt)

Föredrar kvinnor långa eller korta män?

Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm

• Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?
  • Anonym (Via Direkt)
    Anonym (Man) skrev 2023-01-07 16:15:09 följande:
    Även om jag som man inte riktigt kvalar in på den längden, så tycker jag det är bra att vara tydlig från början med vad man vill ha. Så slipper man slösa massa tid för varandra.

Man behöver dock uttrycka sig smidigt om man som jag inte vill ha någon överviktig tjej. Jag kör med den gamla klyschan att jag tar hand om mig själv och helst ser att även min partner gör det. Funkar sådär ibland, men om man är tydligare än så, så lär man få skit för det.
    Ta hand om sig för en kvinna kan ju vara att ha snygga kläder och kunna sminka sig snyggt osv i div olika definitioner. Gissar ju att tänker man sig vältränad och smal så tänker inte alltid kvinnor detsamma. Eller hur menar du när du säger tar hand om sig?
  • Anonym (Via Direkt)
    Anonym (Man) skrev 2023-01-07 16:15:09 följande:
    Även om jag som man inte riktigt kvalar in på den längden, så tycker jag det är bra att vara tydlig från början med vad man vill ha. Så slipper man slösa massa tid för varandra.

Man behöver dock uttrycka sig smidigt om man som jag inte vill ha någon överviktig tjej. Jag kör med den gamla klyschan att jag tar hand om mig själv och helst ser att även min partner gör det. Funkar sådär ibland, men om man är tydligare än så, så lär man få skit för det.
    Vad innebär ta hand om sig själv för dig? Alltså både när det gäller dig själv och kvinnan?
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?