Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Föredrar kvinnor långa eller korta män?

Det lär variera stort precis som för män. Men om man skulle se någon slags generell tendens så gillar nog kvinnor längre killar. Jag skulle kunna sätta någon vital del på att det är fler korta killar än långa som förblir relations- men även barnlösa.

Men det är inte på något sätt kört för korta män. Smaken är som baken, delad.

• Anonym (Man)

Ett riktmärke som man kan väl vara kvinnans längd+mannens fallos.

• Anonym (Man)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-01-07 15:58:01 följande:

Män under 185 cm göre sig icke besvär har jag på min Tinder bio. Bättre det än att upptäcka det på första dejten.

Även om jag som man inte riktigt kvalar in på den längden, så tycker jag det är bra att vara tydlig från början med vad man vill ha. Så slipper man slösa massa tid för varandra.

Man behöver dock uttrycka sig smidigt om man som jag inte vill ha någon överviktig tjej. Jag kör med den gamla klyschan att jag tar hand om mig själv och helst ser att även min partner gör det. Funkar sådär ibland, men om man är tydligare än så, så lär man få skit för det.
  • Anonym (Man)
    Anonym (R) skrev 2023-01-08 08:21:39 följande:
    Det stämmer. Jag har själv bmi 20 och skulle ratat dig med den texten. Så det är nog ett smart drag att inte skriva så. 
    Det finns ingen man som går ut med detta, det är oerhört misskrediterande och socialt klumpigt. Men det är få av oss som verkligen attraheras av rejäl övervikt.

Kvinnor med kurvor har fått en helt annan innebörd idag. Om det står i någons text är det 100% säkert att personen är rejält överviktig. Förr kunde det betyda att tjejen faktiskt hade kurvor. Alltså bröst och höfter.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kanske lika bra) skrev 2023-01-08 08:52:53 följande:
    Många män under 180 anses vara sexiga.

Daniel Craig
    Tom Hardy
    Mel Gibson
    Lenny Kravitz
    Kit Harrington
    Robert De Niro
    James McAvoy
    Oscar Isaac
    Tom Cruise
    Usher
    Zac Efron
    Dave Franco
    Robert Downey Jr
    Mark Wahlberg
    Sylvester Stallone
    Wesley Snipes
    Och alla dessa herrar har något annat kvinnor gillar, anseende, pengar, status och dom flesta av dom.. även utseendet till sin fördel.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kanske lika bra) skrev 2023-01-08 09:01:58 följande:
    Ja, många män har annat som kvinnor gillar. Inte bara längden.
    Jag håller med, det viktiga är att man har något att erbjuda.
  • Anonym (Man)
    Anonym (längd) skrev 2023-01-12 01:24:09 följande:

Ni som hävdar att långa män är attraktiva. Har inte kroppsformen minst lika stor betydelse?

Är en otränad lång man attraktiv på samma sätt som en vältränad lång man?

Formen på kroppen lär vara viktigare än längden.. iaf för oss män.
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?