Inlägg från: Anonym (Långa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Man) skrev 2023-01-07 10:38:40 följande:
    Sexiest man alive publicerat i Sverige år 2021? Trodde sånt var passe i vårt moral-långa land.

När kommer Sveriges sexigaste kvinna?
    2022, Chris Evans.

Lär inte ta så lång tid, när hon träffar mig.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2023-01-07 10:52:28 följande:

Allt är relativt. Hur långt är ett snöre?

De flesta kvinnor verkar föredra män som är längre än de själva, men de betyder ju inte att han måste vara lång. Själv är jag 168 cm, maken är 177 cm. Har träffat män som har varit både längre och kortare än han. Längden är inte avgörande, men jag skulle föredra någon närmare min egen längd, än runt 2 meter. Stor längdskillnad är bara opraktiskt .

Flera av dom sexigaste männen är runt 178. Längre än Tom Cruise, som är 170.
    En del kvinnor tyckte att Al Pacino var sexig. 168 cm.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Elin) skrev 2023-01-07 10:55:31 följande:

Runt 180 cm räcker för mig.Jag är själv högst 165 cm.

Sexigaste mannen förra året är 183 cm.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (N) skrev 2023-01-07 11:22:57 följande:

Vissa tycker det ät attraktivt. 

Vad är det med stora bröst , långa ben , långt hår , smal midja mm som är så viktigt för män? 

Det är viktigt för en del män med stora bröst. Många kvinnor blir provocerade om män kollar på stora bröst och gillar det.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (N) skrev 2023-01-07 11:30:00 följande:

Att korta män kan också vara sexiga beror oftast inte på att mannen är kort , utan att personen har annat som gör att längden är oviktigt.

De flesta korta män som inte är Al Pacino , Michail Barysjnikov mm blir bara sexiga om man känner dem och deras personlighet är attraktiv.

Ja, många attraheras av mer än bara utseendet. Fast inte om det handlar om unga tjejer och äldre män. Då handlar allt om utseendet. Från båda håll.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Tall) skrev 2023-01-07 12:13:12 följande:
    Jodå, jag var medlem i en där valfria uppgifter angående  byst och kuk men även kroppsform  kunde fyllas i. 
    Var också medlem på en sån sida. Jag trodde jag skulle hitta en kvinna att ligga med där. Det kunde jag fetglömma.
    Jag är övertygad om att kvinnor tycker det är mer om att män uppger sin snabel-storlek än att kvinnor ska uppge hur stora bröst dom har.
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-01-08 10:47:53 följande:
    Men det är helt okej för kvinnor att skriva att de söker en viss längd ?   Du ser inte dubbelmoralen i det ?
    Ge upp. Du kommer aldrig få kvinnor att medge att de har dubbelmoral Skrattande
  • Anonym (Långa)
    Anonym (Clay) skrev 2023-01-11 00:30:41 följande:
    Tror faktiskt det har mindre betydelse. Män går mer på utseende, därför tror många män att utseendet i form av rutor på magen attraherar mest (de utgår från sig själva vad de tror kvinnor är ute efter, än att faktiskt sätta sig in i vad kvinnor egentligen är ute efter)

Kvinnor vill ha tryggheten en självsäker man kan ge. (Big dick energy) kaxig, muckig, kort man som går på gymmet har mindre chans än en självsäker kort man som utstrålar bde.
    Nja, inte sant. Kvinnor går lika mycket efter utseende. Myt det där.
    Jag har själv erfarenhet av att kvinnor går igång på att män är vältränade. Och jo, magrutor har betydelse.
  • Anonym (Långa)
    Embla twopointoh skrev 2023-01-11 07:47:37 följande:
    Så sant som det var sagt. Män och kvinnor funkar olika.

Men, det är väl inte konstigt att folk tror att alla funkar likadant, när det basunerats ut i decennier att det inte finns några skillnader på gruppnivå mellan män och kvinnor, och att de som påstår att dessa skillnader visst finns är bakåtsträvande, kvinnohatande och rent korkade?

Lägg till det att det är mänskligt att utgå från sig själv, och att det krävs ett visst mått av erfarenhet, kunskap och insikt för att förstå att alla inte tänker, resonerar eller fungerar som man själv gör.
    Inte helt sant faktiskt. Det sägs att män är ytliga. Jag har aldrig hört nån kommentera andras utseende lika mycket som kvinnor gör.
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?