• Anonym (Via Direkt)

Föredrar kvinnor långa eller korta män?

Som rubriken säger, föredrar kvinnor långa eller korta män? Skulle själv ha svårt att dejta nån under 180 cm

• Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-31 14:49:50 följande:
    Hänger på båda skulle jag säga.
    Hur lång är du Lisa och hur lång behöver mannen minst vara för dig ?
  • Anonym (M)

Bryr mig inte. Är 173 cm själv och det finns många snygga män runt 170. Jag tror att han behöver vara lite krallig åtminstone, ha muskler. Annars känner jag mig för stor. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-31 15:03:16 följande:
    Hur lång är du Lisa och hur lång behöver mannen minst vara för dig ?
    174
    Minst 180
  • Anonym (Beror väl på)

Jag är 165 och har varit tillsammans med män som är från 172 - till ca 185 cm. Kan inte säga att den ena kändes mer manlig än den andra.

• StudierKemi
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-31 00:32:04 följande:
    Imponerande att du kan få vaginalorgasm med en sån liten dildo!    Det säger ju en hel del om att orgasmen sitter i hjärnan.   
    Men kan du känna nåt fast dildon är så smal ?   Eller kniper du samtidigt ?  Eller behöver du vinkla den mot g-punkten eller väggarna ?

"Den genomsnittliga penisen är 13,12 centimeter lång i erigerat tillstånd och 11,66 centimeter i omkrets"

Förövrigt varför använder du en så smal dildo när medel är grövre ?
    De siffrorna verkar stämma - 13,12 cm. Många säger att genomsnittet i Sverige är lite längre, 15 cm på penisen, men i Ryssland (som ligger 400 km bort (fågelväg), med 144 miljoner människor) och andra länder där folk ser ut precis som "vi", där är genomsnittspenisen 13 cm, och det påverkar statistiken också. Jag tycker inte att man ska bortse från detta, så visst är det störst chans att penisen inte blir så lång på partnern och man måste mogna över tid och lära sig gilla annat än längden. Det brukar oftast lösa sig hos de flesta kvinnor. 

Den dildon jag använder som jag har börjat att gilla mer och mer över tid (det var ingen ögonblicklig förtjusning btw, utan jag tränade upp lusten till en mindre, steg för steg), är väldigt smal, men den är väldigt böjd. Den heter G-punktsdildo eller analdildo. Den är kraftigt vinklad just för att träffa kvinnans G-punkt, och jag vet inte om en vanlig man kan vara lika vinklad som min dildo, det kanske inte ens går, ha ha. Om så skulle vara fallet så kommer jag inte anmärka något högt så att mannen tar åt sig, jag skulle hållit det för mig själv och låtit honom komma in ofta ändå, samt låta honom bli "klar"/spruta, även om jag inte skulle känt så mycket själv. Jag skulle varit väldigt förlåtande och snäll, som en dröm-kvinna, mot en man som väljer att gifta sig med någon 20 år äldre. Jag skulle varit så tacksam och lycklig då :)

Så eftersom det fungerar så bra att onanera med den dildon som jag har, så kommer jag inte köpa upp mig till en tjockare modell. Jag får ju mina nödvändiga orgasmer, så... Och en sak till, jag får lättast orgasm med solrosolja, och så får man inte ta mycket heller. Denna är ovanligt bra för hud, men ovanligt dålig för förtäring p.g.a. extremt mycket Omega-6. Jag tror det förstör nästan hela sexet när kvinnor smörjer så mycket med glidmedel/olja som om man skulle sätta sig och rida en 20 cm penis, så det borde man nog lägga av med. :)
  • StudierKemi
    Noname00 skrev 2024-12-31 14:19:39 följande:

Va härligt, drog du ut den när du kom eller lät du den vara kvar inne i dig och knep runt av orgasmen :)

Du Gör det du känner bäst, det finns inget fel eller farligt i att köra Våldsamt eller hårt så länge du inte skadade dig själv.

Och kroppen klarar både hårt och mjukt det är den skapt för.

Det finns en dildo / hjälpmedel som ne kompis använder hon tycker den är underbar, men jag vill nog inte lägga upp den här, skicka ett Privat meddelande isåfall.

Jag brukar försöka efterlikna verkligheten så gott jag kan när jag har sex med mig själv. Jag brukar köra in den fort och när jag fått min nödvändiga njutning och känner mig klar, så låter jag dildon glida ut själv väldigt sakta från mig, så som det brukar vara i verkligheten när en man har sprutat in i en, och han drar inte ut den på en gång, för att all sperma ska komma ut in i kvinnan, och sedan glider denna ut själv när den slaknat. Vill verkligen efterlikna sådana detaljer! :) Det är mysigt!

Jag använde fejksperma förut också för rätt lukt och smak, och jag saknar inget i mina egna lekar egentligen. De bästa stunderna i livet har jag antagligen haft med mig själv just när jag lekt såhär, och några stycken ovanligt bra samlag finns i minnet med verkliga män också. Men man hoppas ju på att kunna få barn #2, så vi får se om jag får någon som jag verkligen vill ha och kan bo med en lite större familj igen. Annars klarar jag mig fint själv också... Jag vill inte må dåligt igen, så det är viktigt för mig att man först gillar varandra. Och sedan även gifter sig innan man har sex. Jag tycker att det känns lite meningslöst annars om man kör på utan tro. Men alla får göra som de vill! :)

Den G-punktsdildon eller analdildon som jag använder, som är 12 cm, den kan man köra lite hårt med utan att känna att man skadar sig själv. Jag har använt den i rumpan mycket också. Jag har funnit något intressant då. När man kör in 12 cm dildo när man ligger på rygg med benen nere, så blir det för mycket friktion i analen, trots mängder olja. Så om man vill få ett lyckat analt samlag så måste benen komma upp till bröstet först, samtidigt som dildon körs in och ut. Det gör inte lika ont i analen då när man ligger sådär, jag orkar imponerande mycket analsex då jag ligger rätt. Så det är värt att tänka på! :)

• Anonym (Bob)
    StudierKemi skrev 2024-12-26 20:08:28 följande:

Noname00, jag vill att mannen är 20 år yngre, annars kommer det inte kännas rätt för mig att vara med honom, och då avstår jag hellre.

20 år yngre?
  • StudierKemi
    Anonym (Bob) skrev 2025-01-07 15:59:48 följande:
    20 år yngre?
    Inte aktuellt i nuläget då jag är 33 år. Men det blir att leta för fullt efter skolan om 5 år, någon 20 år yngre. Kanske inte exakt den siffran, kan även vara t.ex. 16-18 år yngre, men jag vill inte ha någon jämngammal. Det räcker med nederlaget att det är jag & inte han som föder barn. Nu vill jag ha något till min fördel också... Hellre själv annars :) 
  • Anonym (Anno Nym)
    StudierKemi skrev 2025-01-07 16:18:03 följande:
    Inte aktuellt i nuläget då jag är 33 år. Men det blir att leta för fullt efter skolan om 5 år, någon 20 år yngre. Kanske inte exakt den siffran, kan även vara t.ex. 16-18 år yngre, men jag vill inte ha någon jämngammal. Det räcker med nederlaget att det är jag & inte han som föder barn. Nu vill jag ha något till min fördel också... Hellre själv annars :) 
    Kommer du bara ha oskyddad sex redan från början.
    Att han får spruta i dig från första gången ni ligger.

Eller ska du avakta lite?
  • Anonym (ingen dans på rosor)
    StudierKemi skrev 2025-01-07 16:18:03 följande:
    Det är trevligt att du verkligen vet vad du vill ha, men har du tänkt på att det inte bara är fördel att ha en yngre man? Tänk på att du alltid kommer se äldre ut med ett yngre sällskap. Män är oftast mer omogna än jämnåriga kvinnor, så ni kommer alltid befinna er i olika stadier av livet.

Om du menar att ha en toyboy så är det en sak, en helt annan sak i ett stabilt förhållande. Du kommer alltid undra när han kommer lämna dig för en yngre, och med tanke på att ofta någorlunda jämnåriga män lämnar sin fru när de blir äldre. Är risken stor att han kommer vara otrogen och lämna dig. Särskilt när du inte kan se ung och attraktiv ut längre. VId ca 50+ år.
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?