Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Föredrar kvinnor långa eller korta män?

Minst 180 gäller för mig, är 174 själv.
    "Råkade" träffa en kille i somras, var lite i gasen och tänkte inte så mycket på längden. Han var ju så förbannat gullig och trevlig. 
    Men när vi sågs nästa gång... så var det sista gången.

Jag ljög lite när jag dumpade honom, men sanningen var att han bara var 171 och det är för mig otänkbart.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Jo) skrev 2024-12-28 19:03:21 följande:

Längden är inte viktig däremot det som sitter mellan öronen.

Det mellan öronen räcker inte hur bra det än är om han är kort i rocken... dessvärre. 
    Jag vill inte känna mig som en flaggstång ihop med min partner.
  • Anonym (Lisa)
    Fiona M skrev 2024-12-30 22:20:36 följande:

Jag har dejtat män som varit 169-201 cm. Hänger på personlighet, inte längd.

Hänger på båda skulle jag säga.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-31 15:03:16 följande:
    Hur lång är du Lisa och hur lång behöver mannen minst vara för dig ?
    174
    Minst 180
  • Anonym (Lisa)
    StudierKemi skrev 2025-01-07 16:18:03 följande:
    Inte aktuellt i nuläget då jag är 33 år. Men det blir att leta för fullt efter skolan om 5 år, någon 20 år yngre. Kanske inte exakt den siffran, kan även vara t.ex. 16-18 år yngre, men jag vill inte ha någon jämngammal. Det räcker med nederlaget att det är jag & inte han som föder barn. Nu vill jag ha något till min fördel också... Hellre själv annars :) 
    Den pojken passar bättre till din dotter.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Man2) skrev 2025-01-08 11:31:56 följande:
    Men varför skulle en ung kille välja en medelålders kvinna med nedfrysta ägg och före en ung kvinna utan barn? Han passar ju bättre för din dotter? Majoriteten av unga män som har valmöjlighet väljer inte en 20 år äldre tant.
    Exakt.
Svar på tråden Föredrar kvinnor långa eller korta män?