StudierKemi skrev 2024-11-07 15:57:11 följande:
Du ställer många vanliga frågor, och alla de är olika småsaker. Jag tänker och hoppas på att man löser mycket på vägen. Jag vill inte "fastna" i alla små funderingar. Vill inte tänka i cirklar, vill alltid komma snabbt framåt...
Jag tänker mig att för ett fungerande sexliv så kommer ena parten behöva jobba lite mer än den andra (skillnaden ska vara liten egentligen). Jag har tyvärr den inställningen från start att chansen är enorm att personen kommer inte vilja utföra oralsex på mig, och jag kommer behöva utföra oralsex på killen. Därav är det jätteviktigt att han är 20 år yngre än mig, (när jag närmar mig 40 alltså, inte nu), så att jag inte känner mig utnyttjad, och så att vi inte fastnar i ett mönster att sexet ska vara att vi sitter och pratar om problem istället (bredvid varandra i sängen) utan att komma fram till något särskilt, då inte många män gillar att ge oralsex? Eller så hade bara jag otur. Gillar du t.ex. att ge oralsex till en kvinna? Ärligt?
Jag har en lite annan mindset här, jag vill få massa tid över till kemi. Därför vill jag lösa mina problem så fort. Många andra har nog en del mindre ambition än mig och vill nog leta i en evighet efter mannen som är jämngammal och gillar att ge oralsex oftare än vad han själv får, men det där tar en halv livstid att hitta... Och även det är optimistiskt sagt... Jag fungerar inte sådär. Jag måste verkligen ha en snabb lösning. Jag vill att sexet ska vara passionerat, felfritt, jag kan vara The Giver så vi hinner mer här i livet, men i gengäld måste han vara ung. Det är en fungerande deal i min värld. :)
Jag vill även ha inslag av katolicism i min vardag, att man inte kastar bort folk åt höger och vänster. Men kvinnan är så kräsen i val av partner, i jämförelse med mannen iaf., så för allas bästa borde hon vara den äldre parten. Kvinnor är även oftare lite snällare och barnvänliga, om man ska få generalisera? Så det är bra att sätta ihop en äldre kvinna med en ung man (tycker jag).
Hur sexet hade sett ut ifall han skulle haft glimten i ögat, fint ansikte, mjuk röst, varit mycket mycket yngre och fått mig på fall, och sen skulle hans vara micro? Vi skulle kört analt rätt mycket, eftersom en sådan är analvänlig :) Sedan skulle jag sugit av tonårspojken väldigt ofta, och älskat det ;) Och han behöver inte slicka mig, bara om han vill. Jag gillar 69:an i sängen väldigt mycket, jag tänder på att se en ung röv. Jag skulle suga penisen då med, och han kan kanske sticka in fingret i mig under tiden under 69:an, eller göra vad han vill.
Sedan gillar jag att massera partnern mycket, jag menar då att känna hans lena hud, rygg, mage, lår, skinkor. Vill även slicka varje cm av hans unga kropp. Kanske kan man hälla någon rinnig choklad på honom och slicka upp, älskar det lena och unga. Kyssar med någon så ung måste vara otroligt spännande och tändande, hoppas att jag får uppleva det någon gång. Tänder på tanken att smaka hans unga tunga och saliv, och det skulle märkas direkt då jag skulle t.ex. sugit hans tunga, svalt hans saliv och lekt. Alltså, kosta vad det kosta vill, det måste vara otroligt roligt att leka med en tonåring som man verkligen vill ha. Jag menar då att man bjuder ut till restaurang och aktiviteter o.s.v., att man är generös och därför får man vad man förtjänar. Vem vill sitta ensam hemma istället och sura, att man inte vill bli utnyttjad? Det är väl värt att tänka på? Hoppas att det besvarade din fråga.
Ajuste, jag kan få många små orgasmer när någon är tillräckligt ung och het. Då blir jag automatiskt alldeles för upphetsad, så det känns som att jag ska spricka. Jag kan bli så extremt kåt av bara tanken på rätt person (även om grad av kåthet varierar varje gång), så jag räknar det i vissa enstaka fall som en orgasm, för tanken kändes så mycket. Men jag kan inte riktigt få vaginalorgasm med en man, det är inte alla som kan få. Jag får lösa mina resterande behov på egen hand, samtidigt som jag suger (tonårs)pojken i mitt liv, t.ex.. Jag har sett att många porrstjärnor gör så på film, så det verkar vanligt att göra.
Nej, du har rätt att jag inte är mycket för att ge oralsex. Pulla absolut. Men är inget jättefan av oralsex. Föredrar vanligt sex och utan analt.