Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Anonym (normal vatten) skrev 2023-01-09 00:30:05 följande:
Ja jag minns Leif Pagrotsky, att jag minns honom är mycket pga hans korthet, 161.Det är väl roligt att flashbackmobbarna även kan mobba någon ur högern for once, annars spys det mest galla över vänstern (iofs, 'vänstern' verkar för vissa av dem räknas som allt vänster om Sd, typ..)
En del omogna vuxna människor eller barn verkar tyvärr ofta fungera så, att om de hamnar i konflikt eller irriterar sig på någon så fokuserar de inte på ens agerande eller personlighetsdrag utan på att nedvärdera den delen av utseendet som är lite mer framträdande, oavsett om det är folkgrupp, längd, tänder, näsa, kön eller ålder.
Själv fick jag ofta höra att jag hade n-ordet-läppar eller fläskläppar som barn i mobbningssyfte, tog många år innan jag långsamt förstod att det var något som en del uppskattade.
Stora fötter har jag också ofta fått höra i nedvärderingssyfte.
Okej vilken längd föredrar kvinnor då? Självklara svaret är ju att det är precis som baken. Men kan svara för mig.
Är själv 172 och varit tillsammans med män med längd i spannet 169-187. Föredrar jämnlånga eller en aning längre för att det är det mest praktiska.
Har svårt att förstå kvinnor på 155 som frivilligt vill dejta någon som är 185-190. Eller tvärtom. Sen kan man ju bli kär ändå och då är ju det viktigare än längden förstås. Mer än 20 cm längdskillnad måste ju bara vara jobbigt och är väl inget man väljer om man har valet?
Har sett här på forumet att män på 170-175 gnäller över sin längd för att de fått för sig att de inte hittar en kvinna pga sin längd. Det beror inte på längden, fyi, det beror på något annat!
Utöver att jag alltid ska ropas på för att hämta saker i köksskåpen då, men det är väl ett överkomligt hinder i en relation, haha.