• erikaABC

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?
  • Anonym (Inget)

parti kommer jag att rösta på.

• Anonym (Inget)
    Anonym (Ovärdigt värre) skrev 2022-09-04 16:15:06 följande:

Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag

Hejdå.
  • Anonym (Kvinna 85)

Röstar SD denna gång också. Känner noll förtroende för alla andra partier, de har förstört vårat samhälle genom att inte ta tag i problem och slå dövörat till. Tror inte att SD kan lösa allt såklart utan det krävs överlag mer samarbete och mindre tjäbbel. Alla partier borde ta mer ansvar och försöka få vårt land ännu bättre. 

• HSOF
    Gullvivor skrev 2022-09-04 20:44:17 följande:
    Tror det snarare är SDare med flera konton som röstar, är inte första valet siffrorna ser ut såhär och SD har majoritet trots att det inte ser ut så i verkligheten. Man får nog ta det med en nypa salt.

Svar till TS - Synd att det inte fanns något alternativ för övriga partier. Jag ska iallafall rösta på Partiet Nyans! 
    Så du är för Sharialagar och ett totalitärt samhälle då?
  • Gullvivor
    HSOF skrev 2022-09-04 22:43:19 följande:
    Så du är för Sharialagar och ett totalitärt samhälle då?
    PN vill inte införa några sharialagar i Sverige. 
  • Anonym (H)

Har inte bestämt mig förutom att det med säkerhet inte blir något som behöver stöd av SD.
    Visst, de skriker högt om gängbrottsligheten samtidigt som flera av deras partiföreträdare supporterar HA. Dessutom vill de dölja varifrån partistödet kommer. Att en del pengar kommer från kriminella kretsar som vill få bort konkurrenter är uppenbart. Dessutom får de stöd av M som inte tycker det är viktigt att nöjesknarkandet bryts som i huvudsak finansierar den organiserade brottsligheten.
    Orden är vackra ibland men inte värda vatten när man ser vad som döljer sig under ytan.

• HSOF
    Anonym (H) skrev 2022-09-04 22:56:48 följande:

Har inte bestämt mig förutom att det med säkerhet inte blir något som behöver stöd av SD.
    Visst, de skriker högt om gängbrottsligheten samtidigt som flera av deras partiföreträdare supporterar HA. Dessutom vill de dölja varifrån partistödet kommer. Att en del pengar kommer från kriminella kretsar som vill få bort konkurrenter är uppenbart. Dessutom får de stöd av M som inte tycker det är viktigt att nöjesknarkandet bryts som i huvudsak finansierar den organiserade brottsligheten.
    Orden är vackra ibland men inte värda vatten när man ser vad som döljer sig under ytan.

Så det är bara i Sverige det nöjesknarkas då? För inga andra länder har sådana problem med grov kriminalitet som Sverige..

Sedan om du tror att SD får stöd från suspekta organisationer sådär det helt garanterat så i alla partier. S tex har dubbelt så stor kassa som alla övriga partier tillsammans och får även pengar från bla din fackavgift även om du inte röstar på dem, postkodslotteriet, svenska spel mm. SD är det partiet där aktiva medlar som stödjer partiet ökar mest. Sossarna tappar konstant och bryr sig inte om det för de vet att medlemmarna för dem är ganska oviktiga för ekonomin.
  • HSOF
    Gullvivor skrev 2022-09-04 22:49:09 följande:
    PN vill inte införa några sharialagar i Sverige. 
    Jo det kan jag lova dig att de vill, men inget de skyltar med rakt ut, förens de tar makten på riktigt. De skyltar däremot med att begränsa yttrandefriheten och bl a göra det förbjudet att kritisera ideologin islam samt göra muslimer till en minoritetsbefolkning med särskilda särrättigheter precis som samer och Judar (det innebär att deras parallellsamhällen kan fortsätta att växa ännu mer obemärkt och helt utan att någon kommer att kritisera det). De vill även skriva in kritik av islam som ett hatbrott och göra det extra straffbart. Nyans är ett Totalitärt parti som har en partiledare som har samröre med den naziztiska islamistiska rörelsen grå vargarna.

Det du får om Nyans får makten är ett Erdogans Turkiet i Sverige.
  • Anonym (H)
    HSOF skrev 2022-09-05 17:30:01 följande:
    Så det är bara i Sverige det nöjesknarkas då? För inga andra länder har sådana problem med grov kriminalitet som Sverige..

Sedan om du tror att SD får stöd från suspekta organisationer sådär det helt garanterat så i alla partier. S tex har dubbelt så stor kassa som alla övriga partier tillsammans och får även pengar från bla din fackavgift även om du inte röstar på dem, postkodslotteriet, svenska spel mm. SD är det partiet där aktiva medlar som stödjer partiet ökar mest. Sossarna tappar konstant och bryr sig inte om det för de vet att medlemmarna för dem är ganska oviktiga för ekonomin.
    Förstod du ens ett enda ord av vad jag skrev? Du missade kärnpunkten rätt ordentligt grovt.
  • Anonym (.m,l,., m)
    Gullvivor skrev 2022-09-04 20:44:17 följande:
    Tror det snarare är SDare med flera konton som röstar, är inte första valet siffrorna ser ut såhär och SD har majoritet trots att det inte ser ut så i verkligheten. Man får nog ta det med en nypa salt.

Svar till TS - Synd att det inte fanns något alternativ för övriga partier. Jag ska iallafall rösta på Partiet Nyans! 

Kanske är det olika på andra ställen, men här kan man inte rösta på Nyans. Totalt okunniga och naiva och försökte sist gå till val med att alla ungdomar skulle få en lgh. Sen blev det alla ungdomar som bott här i 5 år, sen alla som gått hela grundskolan här osv. 

Till slut blev det ingen kvar, för givetvis kan de inte lova en sådan sak. I år hade de också stora planer, ingen av dem genomförbar dock. 

Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?