• erikaABC

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?
  • nihka
    Anonym (Jorå) skrev 2022-09-11 10:50:20 följande:

Jag tänker att man har olika erfarenheter, uppfattningar, perspektiv och åsikter. Är det helt främmande för dig och kan det inte få vara så i en demokrati?

Måste personer som upplever något annat än dig ha en balk i vägen så myntet inte trillar ner?

Wake up! Nästan ALLA män är vanliga män. Definitionen på "vanlig" är vanligt förekommande.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Jorå)
    nihka skrev 2022-09-11 11:43:55 följande:
    Wake up! Nästan ALLA män är vanliga män. Definitionen på "vanlig" är vanligt förekommande.
    Är det att jag använder termen, att många vanliga män gått från att rösta på S till att rösta på SD, som stör dig eller är det att det faktiskt stämmer?
  • nihka
    Anonym (Jorå) skrev 2022-09-11 12:12:01 följande:
    Är det att jag använder termen, att många vanliga män gått från att rösta på S till att rösta på SD, som stör dig eller är det att det faktiskt stämmer?
    Du kanske också skulle tillägga att de har två armar och två ben?

Till skillnad från de "ovanliga"
  • nihka
    Valuta2019 skrev 2022-09-11 12:24:21 följande:

Jag röstar på SD för alla föräldrar som har fått sina barn mördade.

Ganska hög procent föräldrar till gängkriminella där, men de är förstås fortfarande föräldrar till sina barn med allt vad det innebär.
  • HSOF
    nihka skrev 2022-09-11 12:37:54 följande:
    Ganska hög procent föräldrar till gängkriminella där, men de är förstås fortfarande föräldrar till sina barn med allt vad det innebär.
    Vad är det för goja du sprider, påstår du att SD-politiker hög grad är gängkriminella?
  • Padirac
    HSOF skrev 2022-09-11 14:05:48 följande:
    Vad är det för goja du sprider, påstår du att SD-politiker hög grad är gängkriminella?
    om jag inte missminner mig så är SDs politiker överrepresenterade i fråga om brottslighet, i fråga om nazism, i fråga om organiserad brottslighet, kopplingat till Kreml . osv osv.. överrepresernerade i jämförelse med befolkningen, andra partier, invandrargrupper.osv osv.

SDs politiker är helt enkelt som kohort de värsta av de värsta.   med statistisk säkerhet.

men jag kan missminna mig. Drömmer
  • Anonym (xx)
    Anonym (Kung Jimmie) skrev 2022-09-10 21:36:05 följande:
    Får man makten kan man ändra de lagar och regler som finns och anpassa dessa utifrån de sätt man önskar. Som att införa kartläggning av folks åsikter och om de är allt för skeva (läs väster, såssiga eller miljömuppiga) för att införa sanktioner mot dessa människor som har en skev världsbild. Dessutom kan man exempelvis besluta om att alla som är födda utanför Sverige sedan 1970 och framåt utvisas till de land de kommer ifrån och även utvisa alla från landet som inte är svenska medborgare. Inga undantag. För att vistas i Sverige måste man vara svensk medborgare. Är man inte det, då släpps man inte in helt enkelt.
    Herregud, inga turister till Sverige. Alla yrkeschafförer, all båttrafik från utlandsregistrerade rederier, inga diplomater, inga besök från utländska regeringar m.m. Du vill verkligen köra oss in i medeltiden?
  • Anonym (xx)
    Läsförståelse är inte din starka sida?
  • nihka
    Nej, det kände jag inte till, men tack för upplysningen.
Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?