• erikaABC

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?
  • Anonym (SD)

Det finns bara ett parti att rösta på om man vill få bort gängvåldet och inte bli ekonomiskt ruinerad som familj och det är SD. 

• HSOF

Egentligen skulle jag nog rösta på ett parti utanför riksdagen då SD, har börjat bli för slipade och politiskt korrekta. Men som alla svenskar med fler än två hjärnceller vet så måste vi bli av med denna rödgröna destruktiva regeringen vi nu haft i 8 års tid. 

• HSOF
    Postman skrev 2022-09-04 00:12:14 följande:

Lutar åt att INTE rösta.

Man ska alltid använda sin rösträtt, så länge vi får ha kvar den. Vet man inte på vad så kan man rösta blankt för att visa sitt missnöje.
  • Postman
    HSOF skrev 2022-09-04 00:48:17 följande:
    Man ska alltid använda sin rösträtt, så länge vi får ha kvar den. Vet man inte på vad så kan man rösta blankt för att visa sitt missnöje.

Jo jag har grundinställning att man ska rösta men detta valet ser jag inga alternativ. Ser ingen mening med att rösta blankt, tycker det är detsamma som att inte rösta.
  • Anonym (Knapptryckarna)

Ts verkar ha missat partierna som inte är med i riksdagen.

• Anonym (Ovärdigt värre)

Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag

Som väntat naturligtvis med tanke på ideologin från de som delar denna ideologi.

• Gullvivor
    Anonym (Ovärdigt värre) skrev 2022-09-04 16:15:06 följande:

Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag

Som väntat naturligtvis med tanke på ideologin från de som delar denna ideologi.

Tror det snarare är SDare med flera konton som röstar, är inte första valet siffrorna ser ut såhär och SD har majoritet trots att det inte ser ut så i verkligheten. Man får nog ta det med en nypa salt.

Svar till TS - Synd att det inte fanns något alternativ för övriga partier. Jag ska iallafall rösta på Partiet Nyans! 
  • Kockobello
    Anonym (Ovärdigt värre) skrev 2022-09-04 16:15:06 följande:

Lol massor med gånger 
Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?