Vilket parti röstar du på i höstens val?
Det finns bara ett parti att rösta på om man vill få bort gängvåldet och inte bli ekonomiskt ruinerad som familj och det är SD.
Egentligen skulle jag nog rösta på ett parti utanför riksdagen då SD, har börjat bli för slipade och politiskt korrekta. Men som alla svenskar med fler än två hjärnceller vet så måste vi bli av med denna rödgröna destruktiva regeringen vi nu haft i 8 års tid.
Fler som vill rösta?
Lutar åt att INTE rösta.
Lutar åt att INTE rösta.
Ts verkar ha missat partierna som inte är med i riksdagen.
Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag
Som väntat naturligtvis med tanke på ideologin från de som delar denna ideologi.
Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag
Som väntat naturligtvis med tanke på ideologin från de som delar denna ideologi.