-
Hej! Här kan vi samlas med BF mars 2023
-
Svar på tråden BF MARS 2023
-
Hej alla nya kul att vi blir ett gäng här
undrar om någon annan också börjat spy än tycker de är lite tidigt för sånt började redan för två dagar sedan då var jag bara i v4+5. ska väll inte klaga ser de som ett gott tecken att hormonerna ökar men ändå. Bara spytt en gång per dag men känner att de kommer nog börja mer snart. nu börjar också mina bröstvårtor ömma som tusan och känner mig helt obekväm i hela kroppen då magen står ut som en ballong.
nån som känner igen sig?
-
Hej!
Plussade precis så joinar er i tråden :) Enligt appen är jag i vecka 4+2 med BF 9/3 men lär definitivt ändras. Det är min första graviditet och strecken är fortfarande svaga så är lite nojig.
Har svullna onda bröst, mår smått illa då och då innan eller efter att jag ätit. Kan inte heller äta så mycket i taget och blir äcklad av tanken på viss mat som ser äcklig ut. Asså av att se t.ex. en rå köttbit, innan har jag inte brytt mig liksom. Men än så länge inga spyor. Är rädd att illamåendet ska bli värre i takt med att strecket blir starkare.
Ska bli kul att följa er! -
Mår illa när jag är hungrig eller när jag ätit ?för mkt?, dvs så som jag brukar. Spydde idag efter lunchen. I övrigt är jag lättirriterad, hård i magen och fruktansvärt uppsvälld. Födde mitt första barn i september och nu ser jag ut att vara i v 25 typ inte lätt att dölja!smulis85 skrev 2022-07-03 11:52:32 följande:
undrar om någon annan också börjat spy än tycker de är lite tidigt för sånt började redan för två dagar sedan då var jag bara i v4+5. ska väll inte klaga ser de som ett gott tecken att hormonerna ökar men ändå. Bara spytt en gång per dag men känner att de kommer nog börja mer snart. nu börjar också mina bröstvårtor ömma som tusan och känner mig helt obekväm i hela kroppen då magen står ut som en ballong.
nån som känner igen sig?
-
Är också oerhört uppsvälld! Fick panikköpa nya kläder och underkläder. Började svälla redan innan jag plussade (test 22/6) och det var rent av olidligt i värmen. Nu (v 5+4) upplever jag att det börjar lägga sig lite, eller har jag bara vant mig?smulis85 skrev 2022-07-03 11:52:32 följande:
nån som känner igen sig?
-
Jag är nu i vecka 5 jag har haft väldigt svullen mage och väldigt lös i magen är det någon som har samma problem känns inte som man kan äta något bara för att sen sitta på toan..
-
Hej och grattis till alla era plus! <3
Jag hoppar också in i tråden, fick positivt test i lördags. Vi har försökt ett år men jag har bara haft mens en gång sedan dess så var helt inställd på att söka hjälp efter sommaren. Jag har ömma bröst och magen gör uppror framförallt på morgonen... så jag känner igen vad du skriver Soulmates! Jag är också i v5 tror jag.
-
Har haft samma problem i omgångar! väldigt lös och sen går det bra i några dagar innan jag blir lös igen. Är också i vecka 5, men vad jag läst så är det inte helt vanligt så här tidigt för att sen övergå till förstoppning, så jag försöker se det positiv att jag i alla fall inte börjar förstoppning redan, även om det här inte är svinkul heller.Soulmates skrev 2022-07-04 14:36:18 följande:
Jag är nu i vecka 5 jag har haft väldigt svullen mage och väldigt lös i magen är det någon som har samma problem känns inte som man kan äta något bara för att sen sitta på toan..
-
Hoppar in här.
Grattis alla.
Är Gravid v3+5 och hoppas den här stannar.
Vi har två ma och ett mf sista 1.5åren. Vi har två barn sen innan 8 och 12 år gamla och försöker få till en sladdis. Vi får se hur det går.
Tänkte försöka få till ett ul i vecka 8 vill inte gå till veckan 11 igen redan testat det två ggr. Än så länge mår jag bara små illa. Men väntar på att det slår till. Alla de andra 5graviditerna har varit vidriga....
Bf 14/3. Har ännu ej berättar för sambon än vi bor just nu hos några vänner så vi har ej fått någon tid att vara själva. men han räknar nog med det. För till skillnad från flera av er andra så har vi blivit gravida på första eller andra försöket alla 6ggr. Men åldern har nog påverkat äggkvaliten så vi får se om det blir något den här gången.
Kommer inte ringa bm förrän efter nipt.Jag har redan skrivit in mig två ggr på 1.5år så det känns inte som någon brådska för min del. -
Hoppar också in här!! Plussade idag, bf 5/3. Lär säkert ändras. Har ett missfall i bagaget så jag hoppas att detta går vägen. Så förväntansfull!
-
Fy de här är hjärtekrossande vill bara komma till vul nu! Fick imorse en brun blödning igen som avtog direkt och inget mer har kommit. Blir så ledsen då jag känner hela tiden att de inte kommer gå denna gång heller?. Nån mer med bruna flytningar? Har haft ganska ont i magen idag vet att de bara är att vänta och se men så frustrerande!!