Inlägg från: KristinG |Visa alla inlägg
  • KristinG

BF MARS 2023

Nån mer som precis plussat och har barn sedan tidigare som inte är så gammalt? Om detta går vägen blir det exakt 1,5 år mellan syskonen?! Erfarenheter? Bra? Dåligt? Tungan ute

• KristinG
    smulis85 skrev 2022-07-03 11:52:32 följande:

Hej alla nya kul att vi blir ett gäng här Glad

undrar om någon annan också börjat spy än Obestämd tycker de är lite tidigt för sånt började redan för två dagar sedan då var jag bara i v4+5. ska väll inte klaga ser de som ett gott tecken att hormonerna ökar men ändå. Bara spytt en gång per dag men känner att de kommer nog börja mer snart. nu börjar också mina bröstvårtor ömma som tusan och känner mig helt obekväm i hela kroppen då magen står ut som en ballong. Tungan ute

nån som känner igen sig? 

Mår illa när jag är hungrig eller när jag ätit ?för mkt?, dvs så som jag brukar. Spydde idag efter lunchen. I övrigt är jag lättirriterad, hård i magen och fruktansvärt uppsvälld. Födde mitt första barn i september och nu ser jag ut att vara i v 25 typ Tungan ute inte lätt att dölja!
  • KristinG

Jag är lite nojjig för jag har tagit två digitala veckotest men de visade 2-3 både i måndags och idag fredag men jag borde nu vara i v 6+1. Hade bara sex en gång i juni så det är inte så många dagar som kan diffa. Har också tagit vanliga test varannan dag och strecket är superstarkt och symptom som illamående, trötthet, uppblåst mage och irritation är kvar. Men känns ju lite konstigt att det inte ändras till 3+ på digitala testet. nån som varit med om samma där det ändå gått bra? Rynkar på näsan

Svar på tråden BF MARS 2023